The Sabah Insider Online ….NAJIB PECAT PEGUAM NEGARA AMERIKA PASTINYA TENTERA AMERIKA SERANG MALAYSIA


( di jadual Selasa atas nasihat Menteri-Menteri  dari Sabah)

OLEH: NURLIYANA ABDULLAH
Khamis Oktober 27/2016

ORANG Sabah termasuk yang di Sarawak dan Semananjung Malaysia tidak perlu risau atau gundah dan sekarang ini P       erdana Menteri Dato Seri  Najib Tun Abd Razakj dalam proses menyediakan surat pemecatan penguam Negara
Amerika.

Pemecatan peguam Negera Amerika itu atas nasihat dua menteri dari Sabah yang hebat/yang duduki kabinet Malaysia, bukan saja peguam negara Amerika itu akan dipecat malah akan disaman sebab memalukan seorang Perdana Menteri..

Seorang menteri dari Sabah yang duduki kerusi menteri Komunikasi beliau tidak lain tidak bukan  bernama Said Kepala Keruak  menjelaskan bahawa kenyataan Penguam Negera itu berniat mahu menjatuhkan kepimpinan Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia dan usaha itu diketahui dirancang sama oleh Anwar Abrahim yang selalu dikatakan PRO Yahudi sebab Anwarlah yang pertama menyuarakan hal 1MDB di parlimen.

Hal ini juga dikaitkan kesan cemburunya Muhyiddin, Mukriz dan DS Shafie Apdal yang tidak lagi menjadi ahli UMNO.

Memang Anwar Ibrahim itu jahat dan lebih jahat kesan ia sendiri hantukkan kepalanya di dinding hingga lebam mata untuk minta simpati rakyat.

Dinyatakan menteri-menteri  kabinet termasuk Ahmad Maslan dan dua menteri dari Sabah akan berbincang dengan PM Najib dan menyaman terus SELASA depan dan ini kali hancurlah peguam Negara Amerika itu terikut OBAMA bakal terusir sama.

Kita sama-sama lihat kesudahannya jika benar Najib hendak saman Peguam Negara Amerika pastinya kerajaan Amerika kirim bala tenteranya untuk menyerang habis-habisan Malaysia mampu kah tentera Malaysia melawan tertera Amerika.

Ini kalilahlah Malaysia akan ditimpa bala dan melapetaka
\


No comments:

Post a Comment