GENG BAJU MERAH TAJAAN UMNO AKAN LEBIH GANAS AKAN BUNUH GENG BAJU KUNING POLIS UMNO PUNYA TAK PERLU TAKUT




OLEH: KAMARUDDIN  ZAMAN (KUALA LUMPUR
Tuesday  October 11/2016

KENAPA  rata-rata pemimpin UMNO dan pihak PDRM telah mengahalalkan  dan membiarkan  dan membenarkan perbuatan rusuhan  dan jenayah  berat yang   dilakukan dan diketuai  oleh Ketua Bahagian UMNO  Sungai Besar Jamal Yunos  hingga menyerang seorang ahli Baju Kuning dibelasah beramai-ramai.

Para pemimpin UMNO tidak kah terfikir kah gara-gara  perbuatan ganas geng baju merah  yang diketuai oleh Jamal terang-terang telah menimbulkan kebencian bukan sahaja di kalangan kaum India dan Cina bahkan orang-orang Melayu sendiri turut membenci para pemimpin UMNO dan  termasuk pihak PDRM kerana mereka bersekongkol  dengan Jamal buat jenayah berat.

Nampaknya pegawa Polis pun telah tunduk dengan Jamal Yunos sebab  Jamal Yunos orang kuat UMNO dan orang kuat Najib jadi tidak hairanlah kepada PDRM asyik berdiam diri tanpa mengambil  sebarang tindakan.

Sekarang Jamal Yunos  semakin berani mencabar polis sebab mereka geng baju merah dapat perlindungan mutlak dari para pemimpin UMNO dan pihak Polis agar Jamal meneruskan  buat  keganasan untuk menghapuskan  membunuh satu demi satu kumpulan  geng baju kuning .

Jamal pernah bercakap polis dibawah telapak kakinya kalau polis bertindak untuk tangkap Jamal dan Geng Baju Merah pihak kumpukannya juga akan membelasah satu-persatu  terhadap   mana-mana polis yang terbabit mereka ada senjata sebab Geng  Baju Merah mereka bekerja sama dengan kumpulan militant IS diluar Negara.

Rakyat kena berhati-hati  dengan geng Baju Merah yang diketuai oleh Jamal mereka akan bertindak  lebih ganas lagi sebab mereka ada senjata yang dibekalkan  kumpulan IS tetapi pihak kerajaan hanya berdiam diri.

Segelintir penyokong Barisan Nasional (BN)  mereka bentanya sesama sendiri sebenarnya apa tujuan Geng kumpulan Baju Merah yang diketuai oleh Jamal Yunos  membuat rusuhan ganas sehingga mencederakan orang lain.

Mereka rata-rata  berpendapat tindakan ganas geng Baju Merah sebenarnya bukan untuk mempertahankan  kedudukan Najib sebagai Perdana Menteri dan Presiden UMNO  tetapi sebaliknya  menjurus untuk menjatuhkan Najib sebabnya tindakan ganas Jamal membuat seluruh rakyat bencikan kerajaan BN dan UMNO.

Kalau benar-benar Jamal seorang yang jujur dan iklas hendak menyelamatan Najib dan UMNO tentunya Jamal tidak berlaku ganas mesti mempunyai sifat-sifat penyabar bukan hari-hari berang saja.

Sekarang 100 peratus rakyat berbanhsa India-Cina dan Melayu telah menuding jari kepada pucuk pimpinan UMNO rata-rata mendak bahawa Geng baju Merah adalah tajaan UMNO sebabnya 100 mereka adalah ahli-ahli UMNO terlibat  dalam keganasan UMNO kena tahinya.

Geng Baju Merah senang-senang  sahaja memukul orang mentang-,mentang polis tidak berani bertindak menangkap Geng Baju Merah sebab kumpulan jenayah yang ditajah sepenuhnya oleh UMNO Jamal semakin besar kepala.

Dia  cabar orang India dan Cina kalau coba mempertikaikan kumpulan Geng Baju Merah mereka tiada pilihan lain  melainkan membakar Gereja-Kuil dan Tokong kalau polis coba camporkan tangan orang-orang  Jamal Yunos akan bakar  mana-mana Balai Polis ini  satu amaran dari Jamal kepada pihak Polis.







No comments:

Post a Comment