BETUL KAH JAMAL YUNOS BERANI MELUDAH MUKA DAN TANGAN TUN MAHATHIR KALAU TERSEREMPAK



OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN (PJ)
Monday October 24/2016

BERANI kah Jamal Yunos  melalukan tindakannya meludah tangan dan muka Tun Mahathir Mohamad bila bersemuka nanti di mana-mana saja.

Sedikit masa dulu Jamal pernah berkata dia akan meludah muka Tun Mahathir sudah kah dia berbuat demikian.

Kelakuan Jamal Yunos yang semakin hari semankin menjadi-jadi berlaku ganas  kembencian terhadap dirinya bukan saja menular  di  kalangan orang-orang Cina-India-Kadazan-Murut-Dusun-Iban-Dayak Melanau-Bidayu orang Melayu sendiri 98 peratus betul-betul benci Jamal kecuali orang-orang UMNO/BN yang sokong kumpulan Pengganas Militant Geng Baju Merah yang di taja sepenuhnya oleh UMNO/BN yang suka huru-hara dalam Negara dan suka peristiwa berdarah kembali semula di Negara ini.

Seorang  mantan Ahli MIC Bahagian Puchong Muthu A/L Ramasamy (gambar) mencabar Jamal Yunos untuk berbuat demikian kepada Tun Mahathir jika dia berani meludah tangannya.

“ Saya cabar kau Jamal kalau kau benar-benar anak jantan jangan cakap saja tunjukan kehebatan dan keberanianmu  terhadap mantan Perdana Menteri itu dan saya menyifatkan  Jamal seperti seorang anjing kurap UMNO tukang menyalak dan menggigit orang “kata Muthu.


“Kalau anjing memang dasar anjing kalau tidak makan tapi cium mahu  juga najis itu Jamal Yunos yang  disifatkan  Anjing kelaparan” katanya lagi,

Jalan terbaik untuk menyedarkan Jamal cari keluarganya culik dan binasakan satu-persatu supaya Jamal serik melakukan perkara keji sebagai mana dia (Jamal) sekarang suka menginaya orang membakar kenderaan awam  pukul orang  setengah mati kasih balik itu kenakan kepada keluarga Jamal supaya dia serik.

Kenapa orang UMNO suka pelihara anjing liar seperti Jamal Yunos yang boleh menjejaskan perjuangan UMNO/BN cemarkan bangsa Melayu dan juga agama islam.

Suka pula para pemimpin UMNO kalau peristiwa berdarah seperti  pada 13 Mei tahun 1969 berulang lagi kenapa tidaknya satupun para pemimpin UMNO tiada yang melarang atau bertindak atas  perbuatan jahat Jamal yang jelas boleh mencetuskan pergaduhan kaum.

Kenapa Geng Baju Merah tajaan UMNO bangsa Cina dan India jadi sasaran utama mangsa korban oleh Geng Baju Merah kepada UMNO/BN nati Cina anti India.



No comments:

Post a Comment