LAGI SEEKOR ANJING KURAP UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR KANTOI DIBURU POLIS ..The Sabah Insider Online


OLEH: WAN FARIDAH WAN AHMAD (SELANGOR)
 Thursday October 14/2016

PETALING JAYA:- Lagi seekor anjing kurap UMNO yang juga Pemuda UMNO Bahagian Kuala Selangor yang terlibat sama dengan Geng Baju Merah yang diketuai Jamal Yunos Ketua  UMNO Bahagian Sungai Besar  yang membelasah teruk seorang anggota Polis berpangkat Inspektor yang berlaku baru-baru ini di Sabak Bernam   kantoi dikhabarkan pihak polis sedang memburu pemuda UMNO seperti dalam gambar. Ini. Menurut Ahli MIC Cawangan Hulu Langat Mohamed Dani Fathil pemuda UMNO itu sebenarnya seorang  peniaga Big Up di depan Shell Bandar baru Kuala  Selangor.
Kata Dani Pemuda UMNO itu selain meniaga Big Up dia juga terlibat secara langsung memjual minunam arak yang diperbuat dari Daun Ketum  dengan harga RM3,00 satu bungkus plastik
“Memang tidak dinafikan 80 peratus ahli jawatankuasa Pemuda UMNO Bahagian  Kuala Selangor hingga UMNO Bahagian Sungai Besar rata-rata kaki minum arak daun ketum jadi tidak hairanlah bila mereka mabuk  mereka jadi ganas hingga membelasah orang ramai termasuk seorang Inspektor polis.
Geng Baju Merah tajaan UMNO sekarang  bukan saja berani dan nikat membunuh siapa saja yang mempertikaikan  Baju Merah sedangkan pihak Polispun mereka cabar sebab kumpulan Geng baju merah mendapat sokongan moral daripada para pemimpin tertinggi UMNO supaya  buat lebih ganas kalau boleh binasakan bangsa Cina dan India adalah musuh ketat geng baju merah” kata Dani lagi.

No comments:

Post a Comment