JAMAL YUNOS KETURUNAN ANAK HARAM JADAH DAN ANJING KURAP UMNO



 
OLEH: WAN FARIDAH WAN AHMAD (KUALA LUMPUR)
Tuesday October 04/2016

PETALING JAYA:- Kelakuan   buruk seperti iblis dan syaitan terhadap diri Jamal Yunos masih ada pengaruhnya untuk membuat kacau bilau dalam Negara membuat bangsa Melayu sendiri meluat.

Para pengikut setia Jamal Yunos mereka tak ubah seperti anjing dan binatang buas yang tiada hentinya menyalak siang dan malam.

Kita hairan kenapa pemimpin UMNO suka bela atau pelihara orang seperti Jamal Yunos yang jelas boleh memecahbelahkan perpaduan pelbagai kaum dalam Negara.

Ketua bahagian UMNO Sungei Besar dan merupakan ketua samseng jalanan yang kerjasanya tidak lain tidak bukan merosakan hanta benda awam pecah kenderaan bakar gereja dan tukang pukul orang sampai mati PDRM main tutup mata saja.

Orang kalau keturunan anak sundal gelandangan anak haram jadah seperti Jamal Yunos memang padan dan serasi dengan perangainya tak ubah iblis.

Saya cabar semua pengikut Jamal  Yunos memang keturunan anak gampang-anak sundal itulah sebabnya perangai mereka jahat sangat.
Barang kali kedua ibubapa Jamal Yunos  memang keturunan anak haram jadah atau anak sundal kalau tidak macam mana Jamal boleh berperangai seburuk anjing kurap.

Kerja Jamal Yunos tiada lain buat huru hara Negara yang boleh mencetuskan pergaduan  hingga pertumpahan darah saya sebagai bangsa Melayu beragama Islam terasa malu dengan bangsa-bangsa lain kerana perbuatan  Jamal betul-betul kelewatan mencemar nama baik kesucian agama Islam dan cemarkan bangsa Melayu.

Jamal semakin hari kian biadap dan kurang ajar bagus di tembak saja dari jarak dekat biar cepat mampus.




No comments:

Post a Comment