KUMPULAN GANAS MILITANT GENG BAJU MERAH UMNO AKAN BUAT RUSUHAN BESAR-BESARAN BERDARAH DISELURUH NEGERI SEMENANJUNG PADA 27/10 HINGA 05/11/2016 The Sabah Insider Online



OLEH: KAMARUDDUN ZAMAN (PJ)
Friday October 21/2016

KUALA LUMPUR:- Layakkah seorang yang bergelar samseng jalanan yang merupakan Ketua Kumpulan Ganas Militant Geng Baju Merah UMNO Jamal Mohd Yunos meneruskan perjuangannya dalam UMNO dengan memegang jawatan sebagai Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar.

Tidakkah menjejaskan kareanya sebagai seorang pemimpin parti UMNO diperingkat bahagian yang secara langsung terlibat dalam kes-kes jenayah berat yang sering membuat kacau bilau diseluruh Semenanjung.

Kenapa Presiden UMMNO Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak dan  lain-lain para pemimpin khususnya majlis tertinggi UMNO langsung tidak ambil tahu dan membiarkan Geng Baju Merah terus menerus melakukan keganasan dan huru hara dalam Negara tidak memanggil Jamal untuk diberi nasihat supaya segera menghentikan buat kacau bilau yang terang-terang boleh menjejaskan nama baik UMNO-nama baik bangsa Melayu dan juga mencemarkan mana baik agama Islam.


Baru-baru ini  pihak Polis Bukit Aman  telah membekas Jamal Yunos di Lapangan Terbang Antara Bangsa Kuala Lumpur KLIA dan Jamal di bawa oleh sepasukan polis cawangan Khas kebalai Polis Bukit Aman  untuk disumbat ke dalam lokap tahanan reman selama 2 hari untuk membantu siasatan mengenai rusuhan yang berlaku di Sabak Bernam hingga mencederakan seorang anggota polis berpangkat Inspektor dan membakar beberapa buah kenderaan kepunyaan orang-orang penyokong DAP-PKR dan AMANAH dikawasan Selangor.

Tetapi hanya tahanan reman dua hari saja barang kali pihak polis mendapat arahan dari para pemimpin  tertinggi UMNO agar Jamal jangan diapa-apakan dan perlu dibebaskan tanpa sebarang  ikat jaminan polis sebab dia (Jamal) orang UMNO.

Setelah Jamal keluar dari lokap Balai Polis Bukit Aman dia bersama  beberapa ekor anjing-anjing UMNO yang lain dan merupakan  ahli-ahli kumpulan Ganas Militant Geng Baju Merah telah berpekik-pekik di hadapan  Balai Polis berkenaan yang memberi tahu kepada pihak polis bahawa Geng Baju Merah kan buat  rusuhan  besar-besaran  diseluruh negeri-negeri di Semenanjung sahaja mangsa utama mereka akan bunuh satu persatu kumpulan  geng baju kuning berbangsa Cina-India dan selebihnya bangsa Melayu mereka penyokong DAP-PKR dan AMANAH akan jadi mangsa korban.

Kata Jamal lagi dalam sidang medianya  rusuhan berdarah itu akan bermula pafa 27hb Oktober hingga 5hb November 2016 di Pulau Pinang, Selangor, Petaling Jaya, Perak-Kelantan-Trangganu-Johor Bahru-Melaka-Kedah dan Perlis.
  

“ Kali ini kami selaku kumpulan Ganas Militant Geng  Baju Merah akan mengadakan perang sabil bunuh siapa saja orang-orang yang coba camportangan dalam geng baju merah termasuk pihak polis sendiri kami akan belasah habis-habisan kami tidak  takut undang-undang selagi kumpulan Geng Baju Merah mendapat sokongan moral dari para pemimpin tertinggi UMNO” Kata Jamal lagi.


Sasaran utana kata Jamal bangsa Cina dan India adalah mangsa korban pertama peristiwa berdarah seperti 13 Mei 1969 kembali semula kita sama-sana lihat  siapa  berani siapa kuat tunggu disitu kita nampak mayat bangsa Cina dan India bergelempang diatas jalanraya.

No comments:

Post a Comment