KEGIATAN JAMAL YUNOS SELUDUP PATI BANGLA TERBONGKAR POLIS MINTA JALAN SIASATAN



OLEH: WAN FARIDAH WAN AHMAD (KUALA LUMPUR)
Wednesday October 05/2016


KUALA LUMPUR: Kegiatan  jenayah yang telah dilakukan oleh Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar Datuk Jamal Yunos akhirnya terbongkar satu demi satu.

Pihak Polis harus menyiasat dakwaan yang Jamal terlibat menyeludup Pendatang Asing Tanpa Izin datang ke Negara ini secara haram.

Keuntungan berlipat ganda punca Jamal Yunos @  Pak Tongkol ketua pengganas baju merah dan juga penjaga maruah Melayu berminat berniaga membekalkan pendatang haram Bangla.

Ditambah pula hanya memerlukan surat kelulusan daripada Pak menteri Najib, jadi tidak menjadi masalah buat Jamal Pak Tongkol.

Tidak hairanlah kita lihat jamal mampu memakai kereta mewah dan wang berjuta hanya berniaga membekalkan pendatang haran Bangla

Berniaga membekal pendatang haram ke Malaysia adalah satu perniagaan yang cukup lumayan. Puak-puak umno dan yang berkepentingan dengan umno berlumba-lumba membawa masuk pendatang haram ke Malaysia sehingga kini mencecah 10 juta pendatang kat Malaysia.

Ini kerana setiap pekerja asing biasanya memberi pembekal antara RM3,000 dan RM4,000 bagi setiap kepala dalam bentuk keuntungan bersih.

Ini bukan menjaga maruah Melayu tapi menggadai maruah Melayu kepada pendatang haram Bangla.

Kenapa Ketua Polis Nefara (IGP) seribu bahasa membisu walaupun sudah tahu kegiatan haram Jamal Yunos masih tidak diambil tindakan.


No comments:

Post a Comment