TERBONGKAR KISAH IDA NERINA BUAT MAKSIAT SEMASA BERADA DI AUSTRALIA (BLUE FILM)


0LEH: WAN FARIDAH WAN MOHD ISMAIL (KL)
Wednesday Sept.  28/2016

KUALA LUMPUR:- Pelakon sensasi  yang  amat popular di sekitar 80 an hingga tahun 90 an yang tiba-tina telah menghilang diri kerana lakunannya  menerusi kaca-kaca TV telah digam dalam beberapa dekad.
Pelakun yang dimaksudkan ialah Ida Nerina yang dikaitkan dengan gambar separuh bogel  semasa beliau berada di Australia dengan seorang jejaka Mat Salleh. 
Gambar Ida Nerina pakai bikini berwarna putih ini telah disebarkan melalui internet. Budiey ada menerima email daripada seorang pembaca.
Pada masa yang sama juga, sekarang ini klip video Ida Nerina melakukan hubungan seks dengan lelaki yang mempunyai raut wajah yang sama dengan Fauzi Nawawi juga telah diletakkan di dalam blog Rumah Tumpangan Sabul. 
Ada di kalangan forumer yang sempat buat kaji selidik tentang apakah benar Ida Nerina yang sebenar kepana Ida Nerina tergamak melalukan perkara  sekeji itu berzina dengan sesuka hatinya tanpa memikirkan dosa 
Mengikut mereka yang memerhatikan dari segi tindik di pusat dan kalung yang dipakai adalah sama dengan beberapa gambar membuktikan jelas bahawa gambar ini adalah milik mutlak pelakon wanita ini iaitu Ida Nerina. 
Ekoran Ida Nerina yang terlibat dalam   kanca maksiat beberapa pusat stesen Television di seluruh Negara telah menyekat  semua filem adigan lakonan Ida Nerina kerana perbuatannya betul-betul mencemarkan nama baik agama Islam.



No comments:

Post a Comment