FARAH FAUZANAH..... REDHA MENERIMANYA WALAUPUN DAH KETERLANJURAN DIATAS RANJANG BERSAMA MOHD HAFIZ TAK JADI KAWIN


OLEH:  FARIDAH  WAN AHMAD (KL)
Rabu Sept. 07/2016

KUALA LUMPUR:- Pengacara TV  yang tidak asing lagi Farah Fauzanah 36 yang sepatutnya melangsungkan perkahwinnya dengan  Mohamad Hafiz 38 telah dibatalkan serta merta.

Pembatalan perkahwinan itu benar-benar telah mengecewakan dan melukakan hati Farah Fauzanah  setelah mengetahui tentang latar belakang  Hafiz adalah  suami orang.

“Dengan penuh rasa duka cita, saya ingin memaklumkan bahawa hasrat saya untuk menamatkan zaman bujang dengan pemuda bernama Hafiz telah dibatalkan atas sebab-sebab yang terlalu peribadi. Walaupun kami berdua telah terlanjur buat naksiat sebelum berkahwin saya redah menerimanya “ Kata Farah Fauzanah.

“Jujur saya akui, keputusan untuk membatalkan pernikahan ini merupakan satu keputusan yang sukar untuk saya ambil” jelas beliau.

Dimaklumkan persiapan pernikahan ini telah dibuat sejak julai 2016 lalu,Farah Fauzanah  juga turut mengongsikan kabar gembira dan juga gambar gambar persiapan perkahwinannya bersama peminat di laman media sosial.


Pengumuman Farah tidak jadi kahwin di minit minit terakhir sebenarnya agak mengejutkan peminatnya.


Bagaimanapun Farah Fauzan menjelaskan punca beliau membatalkan pernikahannya itu dengan alasan tidak sependapat dan sehaluan dengan bakal suami tak jadinya Hafiz.

Invalid Domain Name


Sebelumnya pasangan ini berkenalan dalam tempoh dua tahun atas dasar di perkenalkan seorang rakan di Majlis Makan Malam Pada awal ogos 2016 lalu.

Sepertimana yang di ketahui umum farah sememangnya tidak pernah mendedahkan identiti hafiz dalam tempoh bercinta 2 tahun kepada umum.


Berikut Adalah Biodata Hafiz Bakal Suami Tak Jadi Farah Fauzana


Nama Penuh: Mohamed Hafiz


Umur: 38 Tahun


Pekerjaan: Usahawan


Asal: Perak


Alamat Terkini: Shah Alam, Selangor



No comments:

Post a Comment