ANJING UMNO JAMAL YUNOS AKAN LUDAH MUKA TUN MAHATHIR KAKAU TERSEREMPAK BERANI KAH DIA


OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN (KL)
Monday Sept. 19/2016

SEORANG yang bernama Jamal Mohd Yunos Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar Selangor adalah kelahiran pemimpin UMNO yang terlalu biadap dan tidak pandai kenang budi  dan  tidak pandai hormat dengan para pemimpin veteran yang pernah berjasa pada Negera selama 20 tahun.

Sifat Jamal Yunos sama sifat  seekor binatang dengan mudah menghina Tun  Mahathir sebagai Anjing dan dia akan ludah mukanya kalau Jamal terserempak dengan Tun Mahathir, saya cabar kalau Jamal memang  anak jantan  untuk berbuat  sedikian.

Sebagai Ketua Bahagia UMNO Sungai Basar  Jamal seharusnya menunjukan contoh kepimpinan  yang baik kepada generasi muda  akan datang  agar kepimpinan baik Jamal akan jadi idola dan teladan kepada anak-anak muda  yang bakal merawirisi memimpin UMNO.

Sifat binatang  Jamal menampakan dia (Jamal) seorang yang tidak mempunyai pendidikan akademik yang cukup dan kurang pendidikakn agama makanya dia bersikap seperti seorang Anak Haram Jadah dan bersifat seperti iblis.

Barang kali Jamal Yunos keturunan akan luar nikah lantas dia cakap sebmbarangan  saja tanpa ada lapik

“Kami sebagai anak orang semenanjung amat berasa malu dengan sifat dan kelakuan Jamal Yunos yang tak ubah seperti samseng begini kah  Presiden UMNO Dato Najib memilih orang sebagai pemimpin UMNO seperti Jamal Yunos yang tidak ada kesudahan mencemar UMNO-Bangsa Melayu dan Agama Islam” katanya.

Perbuatan Jamal bukan saja di benci  di kalangan ahli-ahli pembangkang bahkan 70 peratus ahli-ahli UMNO/BNpun memang tidak suka tabiat dajal dan jahil Jamal yang tiada lain kerjanya mencaci dan menghina  bangsa lain seperti orang telah hilang akal dan pedoman hidup.