JAMAL YUNOS ARAHKAN PDRM TEMBAK SATU PERSATU AHLI-AHLI DAP-PKR DAN AMANAH ANJUR HIMPUNAN BERSIH 5


OLEH: KALIMUTHU A/L ARIMUGAM
Rabu Sept, 14.2016

PETALING JAYA:- Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos memberi amaran akan kepada mengadakan demonstrasi balas terhadap perhimpunan BERSIH 5 dan melabel pemimpinnya Maria Chin Abdullah, sebagai ‘anjing pembangkang’.
POLIS akan tembak satu persatu ahli-ahli PKR-DAP Dan AMANAH turut serta dalam himpunan BERSIH 5 atas arahan UMNO/BN Kata Jamal Yunos.
Jamal juga mengalu-alukan supaya penganjur BERSIH mengumumkan tarikh himpunan dengan segera dan mereka tidak sabar menunggu.
“Kita tahu BERSIH 5 adalah anjing peliharaan pembangkang dan kita tahu Maria Chin hanya sebagai bintang sarkas.
“Seperti sarkas, bila mana tuan punya sarkas mahu membuat pertunjukan, jadi ibaratnya Maria Chin saya anggap macam binatang sarkas pembangkang yang menyalak seperti anjing lepas beranak.
“Jadi saya mengalu-alukan BERSIH, mari datang. Umum tarikh cepat-cepat, kami tak sabar nak menunggu. Kami sudah bersedia,” katanya pada sidang akhbar di Klang semalam.
Katanya lagi Jamal akan mengarahkan PDRM supaya menembak satu-persatu para peserta  perhimpunan Bersih 5 ini adalah kuasa mutlak UMNO/BN untuk menghapuskan sesiapa saja rakyat yang buat angkara.
“Saya bagi jaminan kalau ahli-ahli UMNO/BN membunuh kepada ahli-ahli pembangkang yang buat kacau bilau polis tidak akan camportangan dan mereka yang terlibat memnbunuh ahli-ahli PKR-DAP dan AMANAH terlepas dari tindakan undang-undang ini arahan UMNO/BN PDRM harus tunduk dengan UMNO.” Kata Jamal lagi.
http://avn.innity.com/rt/?cb=1472012761&a=2431&e=8760


No comments:

Post a Comment