ATASAN ARAHAN PEMIMPIN UMNO KEMUNGKINAN PDRM AKAN TEMBAK MATI KUMPULAN BERSIH YANG BUAT DEMO PADA 31-08-2016 INI


OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN (KUALA LUMPUR
Friday August 19/2016
  
SELANGOR (KAJANG) Kumpluan Himpuman Melayu Baju Merah yang diketuai oleh tiga ekor anjing UMNO terdiri  Datuk Jamal Yunos, Rani Kulub dan Ali Tunju mereka mula menyalak lagi bila mana kumpulan baju kuning Bersih 05 akan mendakan demontrasi pada 31hb Ogos ini sempena sambutan sambutan hari kemerdekaan  Negara Malaysia yang ke 59 tahun.

Perhimpunan anjuran Bersih 0.5 itu akan diadakan serentak di dataran Merdeka  bersama perhimpunan Melayu Baju Merah.

Kumpulan Bersih 0,5 dijangka akan dibanjiri seramai 500 ribu orang Daripada segenap lapisan masyarakat yang bakal mengambil bahagian dalam demontrasi raksaksa itu.

Sementara kumpulan Melayu himpunan baju merah yang akan di ikuti oleh bangsa Melayu sahaja sementara Cina dan India  tidak ikut serta dalam himpunan Melayu yang diketuai oleh tiga  ekor anjing UMNO Jamal-Rani dan Ali.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Himpunan Melayu Baju Merah  Jamal Yunos sebagai berkata mereka sudah nekat memang  akan tercetusnya bergaduhan besar antara dua kumpulan iaitu kumpulan Melayu Banju Merah dab Kumpulan Bersih 05 akan berlaku pertumpahan darah.

Sementara PDRM akan menyebelahi pihak himpunan Melayu Baju Merah yang terdiri  100 ahli-ahli UMNO atas arahan pemimpin atasan UMNO polis akan  melepaskan menembak  mati satu persatu kerarah  kumpulahan  himpunan bersih 0.5

Pada malam 31hb Ogos ini rakyat Malaysia akan bakal menyaksikan  sendiri kekejaman pihak Polis yang bersekongkol dengan kumpulan himpunan baju  merah  akan membunuh rakyat yang terdiri dari Melayu-India dan Cina yang  turut mengambil bahagian akan menjadi mangsa korban PDRM   nanti.

Jadi budaya ganas adalah  budaya UMNO di mana para pemimpin kanan  ini mendapat sokongan moral dari pihak PDRM sendiri kalau ahli-ahli UMNO boleh menganjur perhimpunan besar-besaran  kenapa bakar deretan  bangunan  kedai bakar  kereta polis main tutup nata saja, tetapi kalau  pihak pembangkang akan jadi mengsa tangkapan masuk penjara sekurang-kurang 50 tahun


No comments:

Post a Comment