PORTAL ONLINE THE SABAH INSIDER SEMAKIN POPULAR 76,178 PEMBACA....JELAS KEMELLIA

OLEH: THOMAS SUNGGIUK

KOTA KINABALU:- Pengerusi Ahli Lembaga The Sabah Insider.net Dato Seri Paduka Kemellia Hassan (gambar) berkata hari ini peningkatan dan sambutan terhadap penyiaran berita-berita melalui portal online The Sabah Insider semakin  hari semakin mendapat sambutan 6,1yang memberangsangkan di kalangan pembaca setia daripada pelbagai kaum di Negara ini.

Setakat sehingga petang tadi jumlah pembaca portal The Sabah Insider kini telah mencecah  76,198 ini menunjukan rakyat di seluruh Negara terutama sekali penduduk Sabah amat meminati portal The Sabah Insider yang menggantikan Sabahkini.net sebelum ditutup penyiarannya.

Kata Kemellia portal The Sabah Insider adalah merupakan wadah kepada rakyat Sabah untuk rakyat membuat komen-komen mengenai apa saja mengenai isi semasa.

Kini The Sabah Insider adalah pesaing utama The Malaysia Insider, Free Sandakanh Today (FST News) Free Malaysia Today (FMT)  ramai rakyat di Semenanjung terma
suk Sarawak, Singapore mereka sama-sama mengikuti perkembangan dan perjalanan dari masa kesemasa portal ini.

Sementara komen Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) The Sabah Insider Jun Pacifico Abdullah (gambar)  antara lain berkata  orang yang banyak menyumbangkan hasil karya tulisan-tulisannya ialah Ismaily Bungsu yang merupakan seorang penulis veteran dan Sasterawan Malaysia khususnya di Sabah.

Begitu juga Nurliyana Abdullah banyak juga menyumbangkan karya-karyanya untuk disiarkan diportal ini dan di harap mereka berdua akan meneruskan berkarya untuk Sabah Insider.

“Saya bagi pihak pengurusan  The  Sabah Insider mengucapkan syabas dan tahniah dan juga mengucapkan terima kasih kepafa anda berdua”  katanya

Kata Jun lagi sejajar dengan slogan (Membongkar Kemungkaran-Mempertahankan Kebenaran” lantas The Sabah Insider terus menerus menyiarkan berita-berita sensasi dan panas  portal ini juga tidak berat sebelah (bias) anda yang berminat untuk melayari portal ini http://www.sabahinsider14.blogspot.com  


No comments:

Post a Comment