AWAS PENGAIT MEREKA MENAIKI KERETA PROTON HITAM SD 3578K DAN VAN PUTIH ST 5076



Sunday November 29.2015

OLEH: SHAIMON S JUMADI

SANDAKAN:- Berita tentang wujudnhya pengait kini telah menjadi viral di laman-laman social dan dimedia-media portal online yang melibatkan seorang perempuan sebagai spy pengait.

Perempuan yang didakwa sebagai spy pengait itu dikatakan pandai memujuk rayu dia pura-pura pergi kerumah untuk minta permisi pergi ke tandas (jamban) untuk membuang air kecil (kencing).l

Kemudian tiba-tiba datang tiga lelaki meluru masuk ke dalam rumah untuk membawa sesiapa orang dalam rumah itu yang dapat ditangkapnya.

Mereka dikatakan menaiki kereta Proton warna hitam SD 3578 K dengan sebuah Van warna putih ST 5076 sekarang mereka berada dan berpangakalan di batu 7 Jalan Airport Sandakan dan sering berkeliaran di Taman-Taman perumahan terutama sekali Tamanh Mesra.

Pengait ini dikatakan kalau mereka mendapat mangsa kepala mangsa akan dipotong kemudian diambil organ dalam badan untuk dipasarkan ke luar Negara.

Jika benar apa yang didakwa memang wujud pengait sila  buat  laporan polis yang berhampiran.

Setakat ini Wartawan The Sabah Insider belum menerima apa-apa berita tentang kehilangan anak-anaki ataupun budak-budak yang menjadi mangsa pegait itu, walau bagaimanapun anda harus bgerhati-hati juga






No comments:

Post a Comment