JAKIM-JAIS MENGGALAKAN JAMAL PAK TONGKOL MENGANJUR PESTA SEKS?

Tuesday December 01.2015

OLEH: KAMARUL  ZAMAN

KUALA LUMPUR:- Pesta Seks yang dianjurkan oleh Jamal Pak Tongkol yang dilansungkan disebuah hotel terkemuka di ibu kota Kuala Lumpur di sini baru-baru ini mendapat kritikan hebat di kalangan orang Islam Melayu dan bukan Islam.

Pesta seks itu menampilkan beberapa morang pelakon/artis tempatan sambil menonjolkan tubuh badan mereka yang menghairahkan dengan berkaian ala seksi yang tidak sepatutnya dipakai oleh wanita Islam/muslimah.

Paling ketara sekali di mana seorang pelakon muslimah mendedahkan pakaian yang betul-betul menjulok mata sambil menayang-nayang pehaknya yang gebuh iaitu Manohara seorang janda mendapat perhatian meluas kepada kaum lelaki kerana menghairahkan .
 
Malaysia adalah  Negara Islam sering melaung-laungkan Islam di tetapi Jamal Pak Tongkal sebagai seorang muslim dia langsung tidak menghormati Islam ini jelas Jamal Pak Tongkol dan Manohara orang nyang cetek dalam ilmu pengetahuan agama Islam kerana sanggup menganjur Pesta Seks.


Yang menghairankan kenapa pihak Jabatan Agama Islam Malaysia (JAKIM) dan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) berdiam diri saja tanpa mengambil sebarang tindakan kepada penganjur Pesta Seks dan pesertanya kerana mereka telah melanggar hukum hakam Islam dan akidah Islam, ini seolayh-olah JAKIM dan JAIS menggalakan orang-orang Islam lebih banyak menganjur pesta seks di masa-masa akan datang.



No comments:

Post a Comment