The Sabah Insider Online KUMPULAN BAJU MERAH TAJAAN UMNO/BN LEBIH KEJAM DARI TENTERA YAHUDI/ISRAEL MIC-MCA-GERAKAN PBS-LDP-PBRS DAN UPKO BAKAL KELUAR BN PADA PRU14



OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN (PJ)
Sunday November 06/2016


AKIBAT perbuatan ganas yang dilakukan oleh kumpulan Geng Baju Merah tajaan UMNO/BN yang dipimpin oleh Ketua Bahagian UMNO Bahagian Sungai Besar semakin hari semakin  rasa kebencian semakin menebal dihati kalangan Bangsa Cina-India-Melayu-Kadazan-Murut dan Dusun terhadap segelintir pemimpin tertinggi Barisan Nasional (BN) khususnya UMNO.



Kebencian terhadap para pemimpin UMNO/BN yang semakin menebal dijiwa dikalangan bangsa-bangsa seperti yang disebutkan itu adalah berpunca dan gara-gara perbuatan jahat Jamal  Yunos sebagai ketua dan anggota Geng baju Merah yang tiada noktahnya untuk membuat huru-hara dan rusuhan kaum yang tidak pernah dindahkan oleh para pemimpin atasan UMNO/BN juga pihak Polis sendiri terus membiarkan Geng Baju Merah buat perkara-perkara jenayah berat.

Selain Jamal Yunos dan kumpulan Ganas Geng Baju Merah mengancam akan membunuh satu persatu bangsa Cina- India dan juga Melayu yang menyokong parti-parti pembangkan seperti DAP-AMANAH-PKR  pada 19hb November ini Jamal dan juga Geng Baju Merah turut membakar seluruh bangunan Pejabat Malaysiakini.

Kenapa Melayu UMNO/BN terlalu bencikan kaum India dan Cina apa mereka sudah buat kepada Negara juga terhadap bangsa Melayu hingga Geng Baju Merah setiap hari mengamuk tak tentu pasal tak tentu arah..

Jamal dan orang-orang UMNO yang menjadi anggota Geng Baju Merah belum jumpa Gengster India kalau mereka sudah terjumpa baru mereka tahu betapa tinggi dan rendahnya langit dan bumi bah kata orang bertemu ruas dengan buku.

Sesiapapun menuduh bahawa kumpulan Geng Baju Merah nemang taja  sepenuhnya oleh UMNO dan juga dapat  perlindungan polis sebab apa saja yang dibuat oleh Jamal dan sekutunya tiada diambil apa-apa tindakan  oleh pihak Polis tunggu mayat Cina-India bergelempangan diatas jalanraya barulah polis bertindak ambil tindakan itupun kalau  polis berani.

Sekarang kaum Cina  dan  India di 11 Negeri  disemenanjung sentiasa dihantui ketakutan hingga menjejaskan perniagaan mereka  gara-gara takut diserang membabi buta oleh Geng Baju Merah pada bila-bila masa sahaja mereka  akan bertindak ganas diluar batasan peri kemanusian itulah namanya UMNO/BN.


No comments:

Post a Comment