The Sabah Insider Online….ELLY MAZLIEN PERLU MENDAPAT PEMBELAAN SEWAJARNYA UNTUK TERUS IKUTI KONSERT GEGAR VAGANZA 2016



OLEH: WAN FARIDAH WAN AHMAD (KL)
Khamis November 10/2016

PENYANYI  Popular dan sensasi Elly Mazlien perlu mendapat pembelaan sewajarnya daripada pihak penerbit ASTRO daripada penyingkirannya dari terus mengikuti Konsert Gegar Vagansa 2016 untuk keperingkat seterusnya.

Perbuatan Ketua Juri Datuk Ramlie MS membuat Elly Mazlien tersingkir memang tidak wajar kerana komen yang dilontarkan Ramlie betul-betul mengguris hati Elly dan juga para penykong/peminat  Elly sendiri yang berada di Dewan Seri Putra Bukit Jalil malam Ahad  lepas.

Ramlie MS yang disifatkan sebagai Anjing Kurap ketika mengadili Konsert Gegar Vaganza mendapat kritikan bertubi-tubi dan tempiasnya terkena pihak penerbit program Konsert Gegar Vaganza terbitan ASTRO RIA.

Warga kerja Wartawan pelbagai media amat bersimpati atas nasib yang menimpa Elly Mazlien kerana dia merupakan seorang penyanyi yang berkakat yang sudah berjaya membuat beberapa album.

Ramlie MS anjing kurap kau bukan malaikat suka-suka menilai kalau betul dalam penilaiannya ini main hentam kromoh saja.

Nanti kau Ramlie kalau kita jumpa terserempak saya ludah mukamu didepan orang ramai biar kau malu baru kau sedar betapa rendahnya bumi dan tingginya langit itu.








No comments:

Post a Comment