II The Sabah Insider Online…. ANNUAR MUSA KUTUK/ KECAM PERBUATAN KEJI JAMAL YUNOS GENG BAJU MERAH BOLEH ANCURKAN UMNO/BN PRU14



OLEH: KURAPSUMMY A/L KURAP MUTHU (KL)
Selasa November 08/2016

ANNUAR.... Kecam dan kutuk perbuatan ganas Baju Merah boleh ancurkan perjuangan masa depan UMNO/BN

KUALA LUMPUR:- Rakyat di Negara ini tidak perlu pandang serong terhadap UMNO  mengenai apa yang sudah  dilakukan  oleh kumpulan Geng Baju Merah yang sering buat huru-hara dalam Negara yang didalangi oleh Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar Datuk Jamal Mohd Yus.

Perbuatan keji  yang telah dilakukan oleh Jamal Yunos sebagai Ketua Geng Baju Merah dia (Jamal) tidak pernah  membincangkan demo Baju Merah  yang selalu buat kacau bilau hingga mencederakan seorang anggota Polis yang berpangkat Inspektor di Sabak Bernam bulan lalu.

SELAIN JAMAL GENG BAJU MERAH....mahu bunuh satu persatu bangsa India-Cina  ia juga akan membakar bangunan pejabat  Malaysiakini.


Tan Seri Annuar Musa yang juga selaku Ketua Penerangan UMNO rasa kecewa dan marah atas perbuatan Jamal dan sekutuhnya yang buat kacau bilau hingga sanggup mahu membakar bangunan Pejabat Malaysiakini dalam serangan 200 orang ahli UMNO kepejabat berkenaan Sabtu lepas.

Kata Annuar lagi bukan semua ahli-ahli UMNO setuju dan akur apa yang telah dilakukan oleh Jamal dengan menggunakan nama UMNO/BN perbuatan Jamal  tidak boleh terima kerana  sebanyak sedikit mambawa inpak buruk  kepada perjuangan UMNO/BN.

“Saya  juga tidak  setuju rusuhan kaum hingga mahu membunuh bangsa Cina dan India pada demontrasi  yang akan diadakan di Dataran Mereka  pada 19 November ini.

“Kita  tahu motif perbuatan jahat Jamal yang berniat sengaja mengguna nama UMNO untuk memporaperandakan UMNO agar  tidak   mendapat sokongan rakyat. supaya bangsa Cina-India bencikan para pemimpin UMNO/BN” Kata Annuar dalam sesi sidang media kelmarin.

Sebenarnya  perbuatan Jamal Geng Baju Merah yang membuat kacau bilau bukan untuk mempertahankan perjuangan UMNO namun sebaliknya Jamal adalah  untuk menghancurkan BN/UMNO  orang seperti Jamal tidal boleh diberi  muka ini akan membahayakan UMNO di PRU14 nanti.

Katanya lagi adalah dikhuatiri parti-parti komponen antaranya  MIC-MCA-GERAKAN mereka terlalu meluat melihat tingkah laku Jamal Geng Baju Merah yang tiada kesudahanya membuat huru haa dalam Negara mereka mengambil tindakan drastic keluar untuk meninggalkan BN sebelum PRU14 nanti.

Semalam Jamal bersama 200 Geng  Baju Merah menunjuk perasaan di hadapan pejabat media Malaysiakini susulan pendedahan portal itu menerima sumbangan daripada Open Society Foundations (OSF) yang dikaitkan kepada hartawan George Soros.

Malaysiakini akui geran OSF digunakan oleh unit penyiaran KiniTV untuk menerbitkan buletin berita dan dokumentari berkenaan Sarawak.

Mereka menuntut Malaysiakini menutup operasi kerana “menjadi wadah fitnah pihak Bersih dan DAP-PKR dan AMANAH.
KHAIRY Ketua UMNO Malaysia  mahu lihat ramai bangsa Cina-India mati bergelempangan di Dataran Merdeka pada 19 November ini di tangan Geng Baju Merah


Minggu lalu, Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata pemuda parti boleh menyertai aktiviti anjuran Baju Merah biarlah mereka berperang antara Geng Baju Merah dengan  Geng Baju Kuning.

“Kita  mahu lihat mayat-mayat orang-orang Cina dan India mati bergelempangan diatas jalanraya pada 19hb November ini. Jangan main-main dengan orang Melayu “ Katanya


“Saya cabar India dan Cina kalau mahu berperang dengan orang-orang Melayu UMNO bila-bila saja memang sudah lama kami Melayu UMNO-memang   anti bangsa India dan cina”katanya.

No comments:

Post a Comment