The Sabah Insider Online….KANTOI GENG BAJU MERAH TIPU 4 REMAJA YANG IKUT RUSUHAN KAUM TIDAK DIBAYAR PENUH.


GENG BAJU MERAH bakal bunuh Cina-India pada 19/11/2016 akan jadi realiti pertumpahan darah berlakiusekali lagi Baju Merah akan belasah Baju Kuning Bersih 05 banyak mayat Cina-India mati ditangan ahli-ahli  UMNO geng Baju Merah


OLEH” WAN FARIDAH WAN AHMAD (PJ)
Rabu November 09/2016


SELANGOR:- Tiga orang remaja wanita (gambar) yang tidak mahu disebut namanya di mana mereka bertiga telah terlibat langsung dalam rusahan kaum yang dianjurkan oleh Geng Baju Merah Tajaan UMNO itu untuk membuat huru-hara mendakwa mereka telah diupah RM100.00 setuap orang yang turut mengambil bahagian dalam demo tersebut.

Remaja tersebut memberitahu bahawa Ketua bBhagian UMNO  Sungai Besar iaitu Jamal Mohd Yonus@ Jamal Jamban berjanji menetapkan pembarangan RM100.00 sekali turut serta buat kacau bulau tetapi ahkhirnya  mereka hanya menerima RM50.00 mana sudah bakinya RM50 lagi.

Kata tiga remaja perempuan itu gara-gara kononnya mahu mempertahankan UMNO/BN dan juga Najib kami jadi mangsa penipuan dan dapat kecaman dari orang-orang luar bahawa kami ini sudah jadi pengganas kerana ikut Geng baju Merah yang tidak berfaedah itu hanya suka buat huru hara.

Sementara seorang remaja lelaki  *gambar) yang berasal dari sabah yang kini telah menetap di Selangor juga membongkar penipuan yang dilakukan oleh gang Baju Merah yang berjanji akan membayar RM100.00 seorang tetepi hanya RM50 yang kami/saya terima daripada Jamal Jamban.

“Saya dan rakan-rakan tidak tahu apa tujuan Geng baju Merah  jadi kami ikut saja buat rusuhan kaum hingga mereka sanggup membunuh kaum Cina-India pada 19hb November ini.

“Sebab di Sabah ada juga UMNO tetapi ahli-ahlinya cukup sotan tidak macam UMNO Semenanjung 98 peratus ahli-ahlina biadap dan kurang ajar seperti Jamal Jamban.” Kata remaja tersebut.

Nampaknya geng Baju Merah pimpinan Jamal jamban kantoi setelah kegiatan yang tidak bermoral itu terbongkar.








No comments:

Post a Comment