SESETENGAH ARTIS PELAKUN-PENYANYI MUSLIMAH TIDAK BERMORAL BERPAKAIAN DEDAH SANA DEDAH SINI

 Monday January 11.2016


OLEH: HAMIDAH DZULKILIE AHMAD



FARAH DHIYA....memberikan hawa nafsu lelaki bila melihat pehaknya gebuh itu jadi bahan melancap kaum lelaki



ADA kalanya terdapat artis-artis pelakun dan penyanyi wanita khususnya wanita-wanita Muslimah mereka kurang sopan dan tidak beradap soal memakai pakaian yang menjulok mata dan mengghairahkan hawa nafsu kaum lelaki.

Memang artis berpakaian seksi memberi impak dan perhatian umum semasa berasksi dalam satu adegan lakunan drama/filem mahupun semasa selapas  sesi penggambaran.
 
Sepatutnya sebagai seorang wanita muslimah harus pandai menjaga tatatusila dan maruah sebagai orang hamba Allah jangan sampai mendapat cemohan apabila diri kita dilihat berpakaian tidak senonoh terdedah sana terdedah sini hingga menampakan pehak gebuh perbuatan ini adalah haram disisi agama Islam kerana mendedahkan aurat kepada lelaki umum yang bukan mughrim.

Adakah wanita  yang berpakaian menjulok mata tidak rasa berdosa bila memberikan naik hawa nafsu lelaki bila melihat pehaknya yang besar ditayang-tayang di mata umum.

Memang kecantikan seorang wanita bukan saja  dilihat dari paras wajah yang menjadi ukuran dan tarikan kaum lelaki tetapi tubuh badan juga seperti pehak yang gebuh membuat lelaki kurang selesa melihat pehak yang gebuh hingga mata mereka jadi juling melihat ada yang berkata-kata dalam hati “Kalau aku dapat awek ini aku hisab-hisab habis pehaknya yang gebuh ada kala pehak wanita yang gebuh boleh dijadikan kaum bahan melancap untuk melepaskan nafsu mereka.



Jadi wanita Muslimah kenalah fikir-fikir akan dosa jangan Tuhan telah anugerahkan kecantikan mempunyai tubuh badan yang gempal-montel pehak gebuh untuk jadi tontonan lelaki memberi hawa nafsu naik cukuplah untuk suami kita yang tersayang kenapa kalau tunggang menunggeng  jilat menjilat dan hisab-menghisab antara satu sama lain itu adalah rahsia rumah tangga.

No comments:

Post a Comment