AMARAN AHLI-AHLI DAP-PKR DAN AMANAH TIDAK BOLEH AMBIL BR1M KERANA WANG UMNO....KATA MOHD SHAFIE


Thursday January 28.2016

OLEH: PAPARAZI
www.sabahinsider14.blogspot.com

SEMASA persidangan UMNO  tahun lalu seorang perwakilan dari UMNO Bahagian Wilayah Persekutuan Datuk Mohd Shafie Abdullah  menggesa Putrajaya supaya mengkaji semula pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) terhadap rakyat di Negara ini yang menyokong parti-parti pembangkang.

Sememangnya mereka tidak layak menerima BR1M kerana wang itu adalah Wang UMNO/BN jadi sesiapa antara mereka yang menyokong parti pembangkang seperti DAP-PKR dan Amanah saya haramkan mereka mengambil wang BR1M.

Jika perlu saya akan buat arahan kepada polis untuk menangkap ahli-ahli DAP-PKR dan AMANAH yang telah dikenali  mereka datang untuk mengambil BR1M  dimusim sekarang ini.

Seandainya mereka juga degil jika dilarang dengan secara halus mereka enggang mendengar  pihak polis wajar menembak satu-persatu  terhadap mana-mana ahli-ahli pembangkang yang coba menggangu gugat datang untuk mengambil BR1M yang sememangnya  mereka tidak layak kerana BR1M itu adalah hak mutlak wang UMNO” katanya kepada wartawan di sini.

Jadi memang sah BR1M adalah milik mutlak UMNO itulah Datuk Mohd Shafie Abdullah wakil dari Bahagian UMNO Wilayah Persekutuan berani bercakap sedemikian rupa.

Terpulanglah kepada pihak polis jika mereka turut dan patuh arahan dari para pemimpin UMNO untuk menembak satu-persatu ahli-ahli pembangkang yang terdiri dari PKR-DAP dan AMANAH yang datang untuk mengambil BR1M itu kita lihat dan tunggu apa kesudahannya.

“Kami benarkan lagi rakyat asing yang mempunyai mykad projek untuk mengambil BR1M sebab mereka adalah pengundi tegar dan pengundi setia UMNO/BN bila menjelangnya PRU nanti daripada kita membenarkan rakyat sendiri jadi penderhaka dan petualang Negara” tegasnya

MOHD SHAFIE ....Saya sokong banglahdes ambil BR1M 


Kata Mohd Shafie dianggarkan rakyat Bangladesh yang tinggal dinegara ini berjumlah 1.2 juta yang telah mendapat kerakyatan songsang  bertaraf wagranegara Malaysia turut gembira kerana mereka bakal menerima BR1M bersama sama rakyat yang menyokong parti UMNO/BN

No comments:

Post a Comment