The Sabah Insider Online.....UNTUNG SANGAT WANITA2 SANDAKAN KEBANJIRAN WARGA BANGLA MEREKA BOLEH LAH BERKAHWIN DAN MINTA CERAI DENGAN SUAMI-SUAMI MEREKA

SEKARANG PEREMPUAN-PEREMPUAN MELAYU SUDAH TIDAK BERMINAT LELAKI TEMPATAN MEREKA LEBIH BERMINAT LELAKI ASING SEPERTI BANGLA.

OLEH: KURAPSAMMY A/L KURAP PANAU
Thursday November 03/2016

MEMANG beruntung sangat wanita-wanita Melayu di Sandakan apabila kehadiran bangsa Bangla kedaerah ini untuk menjadi pasangan hidup mereka sebagai suami isteri.


Dengan kebanjiran  beramai-ramai bangla ke Sandakan ia bukan saja jadi pujaan hati para wanita Melayu bahkan  sekaligus mereka akan berlumba-lumba untuk menekel lelaki bangla untuk dijadikan  teman lelaki sejati.

Kita hairan kenapa ramai wanita Melayu begitu minat untuk berkahwin dengan lelaki bangla apa kelebihannya hingga ramai wanita sejak kebanjiran bangla ke Negara ini hampir 1.5 juta mereka telah membelakangi kaum lelaki Malaysia.


Sekarang tiada lain yang ada difikran wanita Melayu dikepala mereka  hanya memikirkan lelaki bangla sahaja ada  juga wanita Melayu yang sudah berkahwin bertahun-tahun dengan lelaki Malaysia dan mempunyai anak ramai dan cucuk mereka sanggup meminta cerai dengan suami-suami mereka kerana ingin berkahwin dengan lelaki bangla dan sanggup meninggalkan anak-anak mereka.

Memang bertuah lelaki bangla datang ke  Malaysia ramai wanita Melayu akan tergila-gilakan lelaki bangla yang tidak juga berapa handsome itu tapi badan mereka bau hapak jadi rebutan juga di kalangan wanita-wanita Malaysia.


Penduduk Sandakan bakal menyaksikan sendiri ramai  di kalangan perempuan-perempuan Melayu ramai yang mencari lelaki bangsa bangla untuk dijadikan suami.

Selain 80 peratus anak-anak bangsa Dusun-Kadazan-Murut dan Orang Sungai ramai yang berkahwin dengan Pakistan di Tambunan-Keningau-Kundasang-Ranau Beluran dan Kinabgatangan ini pula selera atau hawa nasfu wanita Sabah bertukar kearah lelaki bangla jadi pujaaan idaman hati.


Banyak  keburukan dan dari kebaikan dengan  kebanjiran Bangla ke Negara ini khususnya ke daerah Sandakan banyak perkara-perkara buruk akan terjadi diluar dugaan kes rogol pecah rumah kacau isteri orang.




No comments:

Post a Comment