BERTUDUNG TUTUP AURAT TETAPI PEREMPUAN TIDAK BERMORAL....The Sabah Insider Online

DARIPADA: AZIZAH MOHD TAHIR (PJ)
Khamis November 03/2016


SEJAJAR dengan slogan media portal The Sabah Insider Online “Membongkar Kemungkaran-Mempertahankan Kebenaran” yang ,menjadi tarikan  oaring ramai yang membaca setiap sudut arikelnya yang tersiar maka saya cuba memberanikan untuk menyatakan sesuatu perkara yang sebenarnya bukan direka-reka cerita untuk kita menilai sama-sama akhlak seorang gadis Melayu Islam yang cukup sopan dalam berpakaian semuanya menutup aurat.

Gadis yang saya maksudkan itu bernama Anita  Mohd Kadir yang bekerja di  sesbuah kilang di Jalan Petaling Jaya  berumur antara 26 tahun berasal dari Pahang.

Saya mengenali dirinya sejak tahun 2006 lagi dia masih solo tapi ramai teman lelaki tukar ganti saja itulah sifat Anita yang sebenarnya hanya bertemankan lelaki dengan tujuan untuk memuaskan hawa nafsunya saja.
Saya memang rapat dengan Anita saya selalu pergi kerumahnya di Jalan Cheras dia menyewa di situ sebilik cukup besar untuk tinggal seseorang sahaja.

Bilik itu juga merupakan bilik keluar masuk lelaki teman Anita yang membuat hubungan seks dengan Anita.

Yang anehnya Anita suka terlanjang di rumahnya sewaktu saya  datang kerumahnya saya masuk di biliknya saya terlihat Anita sedang beraksi bogel dia tidak rasa malu- malu sebab Anita adalah kaum sejenis dengan saya.
 
Sedangkan dia berbogel di kalangan lelaki dia (Anita) tidak berasa malu apa kan lagi didepan saya seorang perempuan.

Saya jadi naik berang bila kelakuan ganjil itu menjuluk mata saya tegur dia jangan supaya berbuat demikian kita ini seorang perempuan mempunyai akhlak dan meruah yang tinggi.

Dia marah pantang ditegur  atas perbuatan songsangnya itu lantaran kami bertengkar  saya kata kau diluar cukup sopan bertudung menutup aurat tetapi kalau dirumah perangaimu tak ubah ilblis .

Lantas dua hari begitu saya menerima whatsapp dari Anita berbentuk gambar bogelnya  dia cabar saya kalau saya berani viralkan gambar-gambarnya berbentuk lucah ini.

Kebetulan saya terjumjpa seorang wartawan di Kuala Lumpur dia bekerja di Portal The Sabah Insider Online  yang berpejabat kecil saja dijalan Masjid India kemudian dia bawa saya kepejabatnya untuk menemui rakan setugasnya juga wartawan bernama Kamaruddin Zaman.

Wan Faridah Wan Ahmad seorang wartawan yang paling baik hati apabila saya menulis artikel ini saya hantar ke email Sabahinsider14@gmail.com for attention Wan Faridah Wan Ahnad supaya tulisan saya ini disiarkan.

Jujur saya katakan saya tidak berniat untuk mengaibkan Anita Abdul Kadir tetapi dia cabar saya kalau berani viralkan gambar bogelnya di media-media social saya tunaikan permintaannya.




No comments:

Post a Comment