The Sabah Insider Online ..TIDAK MAHU NAMA PARTI KOMPONEN BN TERCEMAR OLEH PERBUATAN JAMAL YUNOS MIC-MCA-GERAKAN PBS-LDP-PBRS DAN UPKO AKAN KELUAR BN PADA PRU14 NANTI



OLEH: WAN FARIDAH WAN AHMAD (PJ)
Sunday November 06/2016

KURANGNYA pendidikan dalam pengetahuan agama Islam yang sebenar dan kurang pendidikan akademik menjadikan ahli-ahli UMNO/BN Bahagian Sungai Besar semakin hari semakin bertambah  biadap dan kurang ajar mereka  semua adalah  tujuh keturunan Anak Haram Jadah atau anak luar nikah.

Perbuatan dan perangai ahli- ahli UMNO/BN sebagai anggota pengganas Geng Baju Merah tajaan UMNO yang  dipimpin oleh seekor anjing kurap yang bernama Jamal Mohd Yunos Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar tiada peri kemanusian langsung lebih kejam rejim tentera Yahudi/Israel.

Perbuatan Jamal dengan sekutuhnya buat rusuhan kaum yang dibiarkan begitu saja oleh pihak Polis  ini mengakibatkan ramai dikalangan ahli-ahli UMNO/BN bertambah biadap dan tidak takut dengan undang-undang sebab gerakan mereka mendapat restu dan kebenaran oleh pihak PDRM agar buat huru hara dalam Negara.



Bayangkan  1,000 orang ahli-ahli UMNO Geng Baju Merah  menyerang pejabat Malaysiakini sambil mengancam akan meruntuhkan dan membakar bangunan pejabat berkenaan bukan kah satu perbuatan jenayah berat di mana letaknya perhatian dan tanggungjawab pihak polis dalam menjaga keamanan dan kemakmuran Negara.

Perbuatan keji di kalangan ahli-ahli UMNO yang menjadi anggota kumpulan militant Geng Baju Merah tajaan UMNO sepenuhnya  terutama sekali Jamal Yunos sebenarnya bukan bertujuan dan  bermotifkan untuk mempertahankan UMNO/BN namun sebaliknya manjatuhkan maruah parti UMNO dan juga bangsa Melayu sendiri.

Tindakan jahil dan biadap Jamal sebagai seorang pemimpin Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar  seharusnya Jamal mencerminkan  akhlak yang baik dan contoh kepada generasi muda yang bakal mengganti untuk jadi pemimpin UMNO/BN di masa-masa akan datang jadi tauladan baik dan bukannya memberi contoh benbentuk ala  keganasan sering membuat rusuhan kaum.


 
Tersebarnya kelakuan Jamal seperti anjing serigala gila menjadi viral di laman-laman social FB adakah orang yang menyokong tindakan hanya satu dua orang saja yang sokong Jamal apa yang kita nampak di laman-laman FB iaitu orang yang bernama Awang Yusof yang lain baik bangsa Cina-India-Kadazan-Dusun-Murut dan juga Melayu semuanya murkah terhadap UMNO/BN dan Jamal kerana perbuatan jahilnya semakin hari semakin menebal.

Kita akan lihat nanti kesudahannya jika Jamal terus meneruskan  menimbulkan kejahatan ini menjurus kebencian di kalangan bangsa Cina dan India,

Kesudahannya MCA-MIC dan GERAKAN kalau mereka teralu marah dengan sikap ahli-ahli UMNO/BN yang 100 peratus terlibat dalam ruruhan kaum hingga tergamak kumpulan Geng Baju Merah akan membunuh satu persatu ahli-ahli kumpulan Baju Kuning  yang terdiri dari Cina-India pada 19hb November ini selapas mereka membakar bangunan pejabat Malaysiakini MIC-MCA dan GERAKAN pastinya mereka akan keluar beramai-ramai dari komponen BN sebelum menjelang PRU14 nanti.

Setelah MCA-MIC dan Gerakan keluar dari BN kemudian akan diikuti oleh PBS-UPKO-LDP dan PBRS sebab mereka juga tidak mahu dicap sebagai parti pengganas  walaupun UMNO yang buat hal tetapi UMNO adalah parti Komponen BN jadi bahangnya juga akan tempias kepada parti-parti komponen BN turut tercemar kerana setitik nila rosak susu sebelanga.

Pada hakikatnya hanya orang – orang UMNO/BN sahaja yang bergelar anjing gila-anjing kurap UMNO/BN yang menyokong tindakan keganasan Jamal membuat huru hara dalam Negara.









No comments:

Post a Comment