SIAL 44 AKAN MENIMPA 500 LELAKI TEMPATAN BAKAL KEHILNGAN ISTERI SETELAH BERCERAI KERANA ISTERI2 MEREKA AKAN BERKAHWIN DENGAN LELAKI BANGLA……..The sabah Insider Online



OLEH: SHAIMON S JUMADI
Friday November 04/2016

MEMANG tidak boleh dinafikan  penghijrahan Bangla ke Malaysia yang berjumlah 1.5 juta yang kini telah merebak ke Sabah khususnya daerah Sandakan  dua hari yang lalu memang membawa tuah dan rahmat kepada UMNO/BN sebab mereka yang sudah ditaftarkan seramai 1000 ribu oleh SPR sebagai pemilih baru bakal jadi pengundi nanti pada PRU14 nanti untuk memberikan kemenangan besar calon-calon UMNO/BN.

Pada masa yang sama juga kebanjiran Bangla ke Sandakan pula jelas membawa malapetaka dan 44 sial menimpa kaum lelaki tempatan yang menjawat-jawatan seperti anggota polis-tentera kakitangan-pegawai  kerajaan dan kakitangan swasta bakal kehilangan isteri-isteri mereka setelah isteri-isteri mereka minta diceraikan.


Lebih kurang dalam jangkaan seramai 500 orang  lelaki tempatan seperti yang dinyatakan diatas perenggan dua (2) bakal kehilangan isteri sebab isteri-isteri mereka akan berkahwin dengan lelaki bangla setelah selesai idah nanti.

Sungguh malang sekali nasib kaum lelaki tempatan istana perkahwinan mereka dibina bertahun-tahun lamanya hingga beranak pinak akhirnya runtuh dengan sekelip  saja mata gara-gara  wanita-wanita  Melayu terserempak dengan lelaki bangla pandang pertama terus jatuh hati jatuh cinta .lantaran tercetusnya penceraian antara sumai isteri.

Kita mahu tanya sikit kenapa kaum wanita  Melayu terlalu tergila-gilakan  dengan bangsa bangla apa kelebihan yang ada pada lelaki bangla.

Kalau dikatakan handsome tak juga lawa kini jadi idaman dan pujaan ramai pujaan hati di kalangan wanita-wanita Melayu hingga mereka begitu tega meninggalkan anak-anak kesayangan gara-gara mereka mahu berkahwin dengan lelaki bangla.

500 lelaki tempatan dengan cara mendadak jadi dudah yang bakal menanggung derita dan susah kerana akan menjaga anak-anak mereka. Disamping itu anak-anak yang merupakan anugerah Allah telah kehilangan kasih sayang sari seorang Ibu.

Ibu-Ibu mereka yang teralu gatal dengan lelaki Bangla akan mendapat balasan dari Allah memang mereka tidak curang kerana sebelum wanita-wanita Melayu itu berkahwin dengan lelaki bangla mereka terlebh dahulu minta cerai dengan sah di pejabat-pejabat Agama yang berhampiran.




No comments:

Post a Comment