II DEMI MENJAGA DAN MEMPERTAHANKAN UMNO/BN KALAH PRU14 NANTI AHLI-AHLI UMNO RELA SERAHKAN ISTERI-ISTERI MEREKA KEPADA LELAKI BANGLA......The Sabah Insider Online

OLEH: WAN FARIDAH WAN AHMAD (PJ)
Saturday November  05/2016

PETALING JAYA:  Demi mempertahankan maruah UMNO agar tidak tumbang pada PRU14 nanti terdapat segelintir ahli-ahli UMNO menyokong tindakan Jamal Mohd Yunos  untuk menyerahkan isteri-isteri mereka kepada Bangladesh yang membantu mengundi hingga UMNO/BN  berkuasa semjula  di Negara ini.

Seperti yang dinyatakan oleh Jamal dia rela dan sanggup kehilangan Isteri dari pada UMNO/BN menerima kekalahan  ditangan Pakatan Harapan pada PRU14 nanti.

Dalam pada itu ramai dikalangan lelaki para penyokong UMNO turut ikut jejak Jamal mereka akan menyerahkan isteri-isteri kepada lelaki Bangla kalau itulah syarat-syarat lelaki Bangla mahukan iisteri-isteri kami, kami akur dengan permintaan mereka demi menjaga dan mempertahankan UMNO/BN.

“Biarlah orang kata kami lelaki UMNO digelar dayus rela menyerahkan  isteri-isteri mereka kepada Bangla asalkan UMNO/BN dapat memerintah semula dalam jangka lima tahun lagi.

Isteri kami bila-bila boleh cari tetapi kerajaan UMNO/BN sudah tersungkur memang sukar bangkit semula kerana kalau UMNO/BN kalah pada PRU14 nanti di mana lagi kami mencari rezeki untuk menyarah hidup anak-anak kami.
Ramai yang memuji-muji  tindakan Jamal Yunos kerana dialah orang lelaki pertama di Malaysia yang rela dan sanggup menyerahkan isterinya kepada lelaki Bangla demi menjaga dan mempertahankan kedaulatan parti UMNO/BN



No comments:

Post a Comment