ZIZAN RAZAK AKAN BERKAHWIN DENGAN JANDA VIE SYANTE PADA PERTENGANHAN TAHUN 2016 INI


Wednesday April 20/2016

OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN



 
PETALING JAYA:- Sudah terang lagi bersuluh beitulah cinta pertemuan semuanya telah ditentukan oleh Allah SAW kita hanya bisa merancang akan tetapi semuanya akan ditentukan oleh Tuhan yang maha Esa.

Hubungan seorang pelakon-pelawak dan penacara  Zizan Razak dengan bekas isteri Eizlan Yusof Vie Syante semakin hari semakin intim susah nak pisahkan seperti isi dengan kuku.

Walaupun Vie Syante seorang janda tetapi dia punya kelebihan paling istimewa dalam dirinya yang membuat saya terus jatuh cinta dengan Vie.

Wartawan Hiburan Portal The Sabah Insider.net yang berpengkalan di Jalan  Gombak gagal untuk menghubungi mereka berdua tetapi mengenai latar belakang kisah mereka berdua kami dapat info dari rakan-rakan artis yang lain yang menyatakan Zizah dengan Vie Syante semakin akrab dala hubungan cita seperti Romie dan Julie.

Nampaknya  Zizan Razak tidak boleh menafikan lagi yang dia punya hubungan sulit dengan Vie Syante kerana  perbuatan mereka telah nampak dimata para peminatnya mereka sering kehulu kehilir bersama berdua-duaan tanpa ada orang ketiga.

Apapun kami mendoakan agar mereka cepat-cepat kahwin sebelum keterlanjuran  maklum saja nafsu seorang janda lebih kuat  daripada perempuan yang belum berkahwin ini kenyataan.


No comments:

Post a Comment