NEELOFA PERNAH JADI PEREMPUAN SIMPANAN KEPADA ANAK JUTAWAN TERKENAL DI PETALING JAYA SELAMA 3 TAHUN


Saturday December 19.2016

OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN

PETALING JAYA:- Siapa yang tidak kenal dengan Neelofa Juara Remaja 2010 sehingga kini hangat dan laku  seperti sanggar pisang (Pisang Goreng).

Dengan suka memakai pakaian seksi menjulok mata dan menghairahkan  hawa hafsu lelaki sebelum dia (Neelofa) berkahwin dengan Mantan Menteri  Kemajuan Wilayah Persekutuan  yang juga Ahli Perlimen Semporna sebagai Isteri ketiganya.

Neelofa pernah menjadi seorang sugar deddy ( perempuan simpanan) dengan seorang jejaka anak ahli koperat di Petaling Jaya selama 3 tahun.

Neelofa adalah seorang perempuan yang jahil selain bersekududukan dengan seorang lelaki anak Juwatan terkenal di Petaling Jaya selain suka melakukan seks dia juga (Neelofa) tahi arak suka pergi ke Kelab Dandut khususnya pergi ke Kelab Malam di Bukit Bintang.


Neelofa memang suka berpakaian seksi untuk menarik perhatian kaum lelaki terutama Datuk-Datuk dan lelaki anak-anak orang kaya jadi sasaran utama mendekati dirinya yang tiada nilai harganya.

Neelofa kita sebagai pencara TV Astro rancangan Meletop 52 dengan pasangan Nabil Ahmad  semasa menjadi acara TV dia kelihatan berpakaian sopan tutup aurat pakai  tudung (Jibab) itu hanya untuk mengabui mata orang ramai tetapi kalau tidak bertugas Neelofa suka berpakaian  seksi singgah kelihatan seluar dalamnya.


Pendek kata Neelofa adalah pelancur-sundal terhormat di kalangan ahli-ahli Kelongmerad (ahli Koperat) asalkan ada pulus RM2,000.00 dengan mudah mendapat tubuh badannya yang cukup cantik pandai air cream lagi






No comments:

Post a Comment