TENGKU ADNAN MENYIFATKAN PAS ADALAH PARTI MENGAJAR AJARAN SESAT PARTI KAFIR


Tuesday April 26/2016

OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN
www:sabahinsider14.blogspot.com

KUALA LUMPUR:- Setiausaha Agung UMNO Datuk Tengku Adnan Tangku Mansor mengukut habis-habisan terhadap parti PAS yang mendakwa parti PAS adalah parti Islam mengajar  ajaran sesat.

Katanya berapa masjid di negara ini yang dibina oleh Pas yang  mereka tahu hanya tukang pecah belah perpaduan Islam di negara ini.

Adnan sambil menyifatkan PAS adalah parti risis suka main sentimen perkauman dan agama untuk mewujudkan kerjasama antara UMNO dengan PAS  memang sukar kerana berbeza idologi pahaman politik.

“Saya rela keluar dari UMNO jika para pemimpin UMNO yang lain setuju mewujudkan kerjasama antara PAS dan UMNO kerana saya takut terpisung dengan ajaran sesat “katanya.

Kata Adnan lagi hanya satu saja betul-betul ikhlas memperjuangkan hak asasi orang-orang Melayu dan juga umat Islam dan semua masjis-surau yang ada di dalam negara ini semuanya hasil duit UMNO.

“Saya berani mengatakan 90 peratus pemimpin UMNO semuanya   patuh dengan ajaran Islam yang sebenar mereka dididik tidak akan melakukan perkara-perkara keji seperti rahsua pecah amanah inilah pimpinan dan dididikan UMNO yang sebenar.

“PAS nama saja parti Islam tetapi perjuangannya lari dari landasan Islam yang sebenarnya kalau kita perhatikan mana ada para menteri-pemimpin dan ahli-ahli UMNO yang melakukan pecah-amanah atau terlibat kes rahsua mereka semuanya bersifat seperti Nabi Muhammad SAW  mereka tidak pernah berpisah dari tikar atau  sejadah itulah kahlimat orang-orang UMNO yang mendapat  dididikan yang semporna” tambah Adnan lagi.

Katanya sebagai menjamin  masuk ke Syurga bila mati nanti maka rakyat perlu menyertai UMNO kerana parti UMNO saja boleh menjamin seseorang itu konfom masuk syurga dan UMNO juga sebagai passport untuk masuk kesyurga.


“Saya perlu jelaskan para pemimpin UMNO kalau mati 100 peratus mereka masuk syurga  kerana perbuatan dan amalan yang diikuti oleh para ahli UMNO semuanya  ikut akidah Islam yang sebanarya, bukan  macam PAS mereka Islam tetapi kuat mengutuk Islam sesama  Islam inilah mereka seperti orang kafir laknat mereka sebenarnya kafir.: tegasnya.

No comments:

Post a Comment