DUA NEGERI SELANGOR DAN PULAU PINANG MEREKA AKAN MENGADAKAN SOLAT HAJAT MEMINTA DARI ALLAH SAW SUPAYA PEMIMPIN UMNO DAN KPN DITIMPA BALA DAN MALAPETAKA.

Thursday April 07/2016

OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN

www.sabahinsiser14.blogspot.com

SELANGOR:- Penangkapan  Rafizi Ramli yang di dakwa atas pendedahan kes 1MDB yang di sabitkan kesalahan di bawah Akta Rahsia Rasmi 1972 (OSA) telah menimbulkan kemarahan rakyat berbilang kaum di Negara ini tidak kira bangsa Melayu Cina dan India terhadap Ketua Polis Negara (IGP) juga kerajaan BN-UMNO di bawah pimpinan Najib.

Serangan bertubi-tubi terhadap UMNO-BN termasuk KPN bukan saja ia berlaku diluar sana bahkan serangan beralu-talu  juga di laman social FB.

Yang turut mengkritik kerajaan UMNO-BN begitu juga  KPN mereka adalah terdiri daripada orang-orang Melayu sendiri yang marah serta memaki hamun serta menyumpah-nyumpah agar para pemimpin UMNO dan Ketua Polis Negara seluruh keluarga ditimpa bala dan ditimpa musibbah masa terdekat ini.

Sementara bagi orang-orang Islam yang tidak menyokong kerajaan BN-UMNO mereka akan mengadakan solat hajat di Surau-Surau dan Majis-Majis berkenaan untuk memohon restu kepada Allah SAW supaya para pemimpin UMNO yang bersekongkol dengan Najib akan di turunkan bala dan malapetaka yang menimpa keluarga-keluarga mereka 


Semenantara Cina- India dan Kadazan-Dusun dan Murut yang beragama Kristian akan mengadakan sembahyang di  Tokong-Tokong- Kuil-Kuil dan di Gereja-Gereja memohon kepada Tuhan agar para pemimpin UMNO-BN  dan Ketua Polis Negara  yang  zalim mengalahkan rejim Yahudi mereka akan ditimpa bala satu demi satu. Amin Allah Akhbar.

Kalau manusia ramai yang menyumpah lebih dari 1,000 orang daripada pelbagai kepercayaan agama mengikut lepercayaan masing-masing pastinya Tuhan akan makbulkan doa-doa mereka dan pastinya mereka yang zalim akan ditimpa balak yang amat mengerikan.

Ingat Tuhan itu maha berkuasa maha penyayang terhadap- hamba-hambanya yang dizalimi oleh para pemimpin UMNO dan juga Ketua Polis Negara (IGP) pasti mereka timpa bala yang amat mengerikan..Allah Akhbar…Amin.

Dikhabarkan  dua negeri iaitu Selangor dan Pulau Pinang  rakyatnya akan mengadakan solat Hajat untuk meminta restu oleh Allah agar para pemimpin yang zalim akan menerima bala dan malapetaka menimpa para keluarga-keluarga meraka yang dalam keadaan  dasyat sekali.

Semoga doa-doa mereka akan di kabulkan oleh Allah SAW yang tunjukan kepada rakyat jelata bahawa mereka yang zalim akan menerima padahnya  seperti para pimipin yang zalim di panah petir dan kemalangan jalanraya dan lain-lain lagi.



















NEGARA Malaysia  akan diitimpa bala dan malapetaka sebab pemimpinnya kotor Insya Allah



No comments:

Post a Comment