KETUA BAHAGIAN UMNO SG BESAR JAMAL MOHD YUNUS PENJENAYAH BERAT BERLESEN

Thursday April 21/2016


OLEH:  KAMARUDIN JUHARI
www.sabahinsider14.blogspot.com

KAJANG:- Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar Selangor Datuk Jamal Mohd Yunus@Jamal Tongkol adalah seorang samseng dan kumpulan kongsi gelap yang berlesen.

Kegiatannya bukan saja kerja peras ugut samseng  jalanan malahan Jamal juga seorang pembunuh kejam yang mempunyai lesen itulah setiap prilaku yang menyalahi undang-undang pihak polis tidak berani menangkapnya kerana penjenayah berat berselen.

Orang Selangor  semuanya mengetahui latar belakangnya yang dia (Jamal) seorang samseng jalanan yang paling berbahaya di kalangan penduduk Kajang.


Kenapa Presiden UMNO termasuk ahli-ahli majlis tertinggi UMNO membenarkan seorang penjenayah berat seperti Jamal boleh memegang jawatan sebagai Ketua Bahagian UMNO Sungai Besar.

Sudah tentu para ahli-ahli juga adalah terdiri daripada dan tergolong samseng yang membuat kegiatan haram seperti merompak-pecah rumah peras ugut pukul orang dan merosakan harta benda awam.

Ali Tinju dan Jamal mereka berdua adalah serupa dua kali lima pembunuh dan menyamun kerjanya tiada lain memeras ugut orang awam jika kehendak mereka tidak dituruti maka dia memanggil ahli-ahli UMNO kawasan Sungai Besar buat rusuhan dengan menggunakan senjata tajam polispun tutup mata saja tiada tindakan diambil keatas perbuatan jenayah.





No comments:

Post a Comment