TUBUH BADAN LELAKI BANGLADESH BERBAU HAPAK-TENGIK TETAPI TETAP JADI PUJAAN HATI WANITA MALAYSIA




OLEH: KAMARUDDIN ZAMAN (PJ)
Tuesday July 19/2016

PETALING JAYA:- Paling ketara keikhlasan kerajaan Malaysia di tadbir  UMNO/BN  memberi ruangan dan peluang selua-luashya  kepada rakyat asing yang duduk merempat di negara ini terutamanya bangsa Banglahdest mendapat layanan paling istimewa.


Disebabkan 80 peratus  lelaki warga Bangla yang berkahwin dengan wanita Melayu Malaysia  maka mereka dengan secara atomatik mendapat Kad Pengenalan (Mykad) dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN)  dengan mudah sekali tanpa adanya tapisan yang teliti.

Sudahlah wanita-wanita Malaysia tergila-gilakan lelaki Bangladesh walaupun badan mereka berbau tengih berbau hapak namun tetap menjadi pujaan hati wanita Malaysia.

Selain JPN memberi mykad kepada Bangladesh pihak Suruhanjaya Pilihanraya SPR berjaya mendaftarkan nama-nama 100 ribu orag warga Bangla yahg duduk di Negara ini yang sudah memiliki mykad jadi pengundi untuk PRU14 di bawah tajaan UMNO/BN.

Beruntung sangat jadi warga Bangladesh tinggal di Malaysia tidak sampai setahun sudah  bertaraf warganegara Malaysa yang setaraf dengan rakyat Malaysa lainnya.




Menurut sumber-sumber dari Pejabat UMNO  Bahagian Selangor bahawa Presiden UMNO Dato  Najib  akan  berbincang dengan para ahli majlis teritinggi (AMT) UMNO untuk membincangkan kedudukan Bangladesh yang mempunyai  mykad  akan diberi peluang jadi Ahli Parlimen dan ADUN di seluruh peselusuk untuk mewakil bangsa Bangla di Negara ini agar mendapat perlindungan dan keistimewaan dari kerajaan UMNO/BN dalam pelbatgai aspek pada PRU14 nant jadi kenyataan.

Jumlah 1.5 juta warga bangla yang ada dinegara ini serta merta menjadi ahli bersekutu dalam UMNO  akan berkuatkusa 1hb Okrober 2016 di mana  pejabat Bahagian UMNO diseluruh Negara  terlibat sama untuk gerakan mendaftar ahli baru UMNO untuk Bangladesh.


Di Sabah UMNO mempunyai 25 Bahagian akan membantu mendaftar nama-nama 50 ribu rakyat Pakistan yang mempunyai Mykad akan didaftar sebagai ahli baru di UMNO berkuatkuasa pada 15-Oktober 2016.

No comments:

Post a Comment