KEHADIRAN LAJIM RUMAH TERBUKA RAYA SHAFIE APDAL DI KOTA BELUD MEMBAWA BERKAT DAN MAUFAKAT


OLEH: ISMAILY BUNGSU
www///sabahinsider14.blogspot.com
Tuesday July 26/2016

SAYA tetap ahli Parti Keadilan Rakyat bawah pimpinan DSP lajim Hj Ukim dan itu tidak akan mengubah fikiran dan usaha saya untuk sama membantu.

Kesan DS Shafie tidak lagi ahli UMNO dan tidak berparti kesan DSSA minta bantu maka saya ikhlas membantu sebab visinya jelas tumbangkan BN sama macam visi PKR.

Di PKR saya lepaskan jawatan lima bulan lalu secara sukarela meski DSPL keberatan melepaskan saya tapi demi memberikan peluang kepada yang lain, maka sesudah ketiga kali mohon barulah diluluskan.

Meski saya tidak memeggang sebarang jawatan di parti, saya tetap terus menulis dan membantu dan terus menjaga sekitar 120 grup PKR seluruh Sabah dan Sarawak yang punya ahli sekitar dua juta orang.

VISi saya membantu DSSA sebenarnya ikhlas mahu menyatukan PH dan DSSA termasuk D Wilfred yang memang saya kenal akrap.

Bila DSP Lajim hadir di perhimpuan tadi di Kota Belud duduk bersama DSSA maka sayalah yang pertama mengucap SYUKUR kepada Allah dan ini satu petanda yang cukup baik dan tambah senang bila Datuk Kalakau Untol bersama tadi dan itu secara tidak langsung mewakili parti PCS Sabah.

Kehadiran Datuk Mohamadnor Mansur orang USA dan pernah duduki kerusi menteri semasa kerajaan Berjaya itu lebih mengembirakan saya sebagai penulis yang tidak mengharapkan apa-apa selain kerajaan khianat pencuri dana khazanah rakyat diturunkan dari Putrajaya.

Mari bersama saya dan yang lain kita serentak sama suarakan perjuangan demi Sabahan dan Malaysia.
Kita mahu penyatuan DSSA/PH( DSPL) dan USA dan ini merupakan gandingan yang paling UMNO/BN takuti.


No comments:

Post a Comment