GARA-GARA SETIA PADA UMNO BARANG MAHAL SETINGGI GUNUNG KINABALU KAMI TAK KISAH






KARYA: OSMAN KHAIRUDDIN ALAWI (SELANGOR)
Friday July  15/2016

KERANA mahu lama bertapak dalam UMNO hingga ke generasi  20 apa yang telah berlaku di Negara ini lebih baik diam-diam saja.  Jangan banyak cakap terutamanya soal kes 1MDB dan dana RM2.6 Billion nanti jadi mangsa keadaan.

Terutamanya ahli-ahli UMNO harus bertahan biar harga barangan naik melambung setinggi Gunung Kinabalu  luar kemampuan para penyokong pembangkang tetapi bagi ahli-ahli UMNO yang setia kepada pucuk pimpinan  jangan ambil kisah sangat  pasal harga barangan kenapa kalau segelas kopi O harganya RM20.00 kamu tetap bertahan dalam UMNO jangan sesekali kamu keluar dari UMNO macam mana sengsara  kamu tetap dalam  ahli-ahli UMNO biar kamu  jadi pengemis jalanan/gelandangan tetap dalam UMNO.

Allah telah berfirman orang-orang Melayu yang setia dengan UMNO hingga keakhir  hayat bila mati tempat kamu di Syurga ini janji Allah kepada para pemimpin dan majlis-majlis tertinggi UMNO Malaya.

Jika kamu taat setia dengan UMNO bila kamu mati terlepas dari seksa kubur ini janji Nabi Muhamed SAW  jadi kamu jangan keluar dari UMNO nanti kalau kamu mati  nercaya tidak cium Syurga.

Samseng-Samseng yang terdiri dari Pemuda-Pemuda UMNO buatlah kejahatan kamu bunuh orang sekalipun polis tidak berani ambil tindakan  ini sumpah PDRM kalau ahli-ahli UMNO buat pelbagai jenayah terlepas dari tindakan undang-undang kecuali ahli-ahli pembangkang  seperti DAP-PKR dan AMANAH bila mereka terlibat dalam kes jenayah polis terus tembak satu persatu tiada tolak ansur sebab  Polis UMNO yang control polis terpaksa ikut telunjuk para pemimpin UMNO kalau mereka engkar mereka akan dipecat ini dasar kerajaan UMNO/BN.

Seramai umat Islam yang menjadi Ahli UMNO bila mana mereka semuanya terlepas dari seksa kubur terus masuk ke Syurga walaupun mereka banyak dosa Allah tetap memberita keutamaan kepada manusia yang jadi ahlia UMNO saja dijamin masuk syurga.

No comments:

Post a Comment