SATU JUTA AHLI UMNO KELUAR PARTI 1.5 JUTA BANGLADESH DAN 300 RIBU PAKISTAN BOLEH JADI AHLI UMNO MENDADAK




OLEH: JOSEPH P ANDAU (KOTA BELUD)
www//sabahisnider14.blogspot.com
Saturday July 23/2016

PARA pemimpin UMNO diperingkat  pusat dan negeri tidak perlu gusar atau bimbang keluarnya beramai-ramai ahli UMNO sebab UMNO mempunyai keahlian  keseluruhannya berjumlah 3 juta ahli.


Kalau 2/3  ahli UMNO keluar parti masih banyak lagi ahli yang masih setia dengan pimpinan Najib dan pimpinan Musa Aman.


Kenapa ahli-ahli tertinggi  tidak perlu gusar  atau bimbang pemergian mereka beramai-ramai keluar UMNO bukankah pihak Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) telah berjaya mendarftar pemilih baru seramai 100 rubu warga Bangladesh yang duduk di Negara ini dalam setahun jangung sudah memiliki Mykad yang diberikan oleh Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) yang bertataf bumiputera Bangla-Melayu mereka secara atomatik jadi ahli UMNO.

Kebanjiran warga Bangla 1.5 juta ke Negara ini benar-benar membawa berkat   kepada UMNO/BN apa tidaknya setelah kerajaan UMNO/BN memberikan keutamaan kepada Bangsa Bangla  dalam memiliki Mykad dan jadi pengundi tegar UMNO/BN pada PRU14 nanti  inilah untungnya UMNO membawa masuk  macam lautan manusia yang bernama Bangladesh ke Malaysia.


Jadi pada PRU14 nanti memang UMNO/BN tetap menang lagi  kerana adanya sokongan dari Bangla 1.5 juta ditanbah warga Pakistan yang mempunyai Mykad jelas tajaan UMNO/BN mereka pasti mengundi UMNO/BN.


BN/UMNO jangan harap undi Cina-India-Kadazan-Dusun-Murut Bajau dan Suluk undi BN/UMNOpada PRU14  nanti sebab bangsa Bajau dan Suluk sudah marah dengan para pemimpin UMNO pusat dan negeri kerana mengkhianati DS Shafie Apdal yang berjuang dalam UMNO selama 30 tahun tanpa dikenang jasa baiknya dilupakan begitu saja

No comments:

Post a Comment