BUDAYA BERZINA DENGAN TEMAN LELAKI TANPA HAD PUNCA PEMBUANGAN BAGI KIAN MENINGKAT DIKALANGAN WANITA ISLAM



Friday April 01/2016

KUPASAN DARI MEJA EDITOR
SHAIMON S JUMADI
www.sabahinsider14.blogspot.com

BINATANG PUN Pandai sayang anak-anaknya

 
BERPUNCA hawa nafsu didorong  oleh setan (syaitan) maka ramai anak-anak muda terjebak dengan maksiat yang melibatkan perzinaan tanpa hadnya dengan teman lelaki mereka yang bukan mahram/muhrim.

Banyak risikonya kalau   kerap melakukan zina dengan pasangan lelaki (teman lelaki) tanpa hadnya  terutama sekali kepada anak-anak perempuan yang tidak pandai menjaga kehormatan diri dengan mudah menyerahkan dan merebahkan tubuh badan di mana-mana saja sama ada di hotel-hotel atau di taman-taman peranginan yang menggunakan lapik kertas surat khabar.

Memang seronok berzina dengan teman lelaki/perempuan daripada bersetuju dengan isteri/suami bila teman lelaki tadi mula meraba-raba- meramas-ramas tubuh wanita (cewek)  langkah pertama untuk menaikan berahi perempuan dengan bercumbuan kedua ramas cupin telinga ketiga menghisab tetek (susu) ini mula berani naik memuncak.

Dan keempat terus meramas kemaluan sambil mengorek-ngorek  hingga belair disini perempuan sudah tidak dapat menahan nafsu  mereka menghisab tetek atau mengurek lubang kemaluan dengan kelentit (itil)  memang konfom perempuan seakan-akan tidak sedarkan diri untuk merebahkan tubuh badan mereka terus menyuruh teman lelakinya “Bang naiklah cepat bang aku sudah tak tahan”

Yang paling menyeronokan perempuan membuat awek ketagihan berzina ialah bila  teman lelaki raja penjilat.. dijilatnya kemaluan aweknya di hisab-hisab bibir dan biji kelentit  disitu kalau senjata diacuhkan pun perenpuan tak kisah kalau sudah kena jilat kena hisab kemaluannya matanya terpalak-palak sambaing meringek-rigek aduh….aduh….adun badan melontar-lontar sanbil kakinya menendang-nendang kerana terlalu kesedapan.

Pernah  saya tanya seorang perempuan umur antara 40an  yang mana sedap di kentotkah atau jilat-jilat dan hisab-hisab kemaluannya apa dia jawab “Bang lebih sedap kalau di hisap atau dijilat-jilat itu pengakuan  beberapa perempuan  saya tanya lagi suamimu ada buat begini jilat-jilat kemaluanmu katanya taka da sebab geli bukan macam abang berani menjilat.

Si teman lelaki tadipun minta hisab kontolnya (zakar) apa lagi  sama-sama kesedapan mula disini penzinaan kerap berlaku tanpa hadnya walaupun mereka belum kahwin.


Sangking kesedapan berzina maka bila hamil (kebuntingan)  si ibubapa tadi risau sebab lelaki yang mengasih bunting tidak bertanggungjawab telah melarikan diri entah pergi kemanam kebanyakan kes-kes membuntingkan anak-anak perenpuan   70 peratus adalah kerja Askar dan Navy sebab bila mereka sudah membuntingkan anak-anak perempuan mereka terus minta ditukarkan ketempat lain atau mereka menggunakan nama glamour bukan nama sebanar semasa berjumpa dengan kekasihnya sukar kesan.

Bila bersalin anak tanpa bapa ibubapa tadi malu dengan jiran-jiran tetangga lantas menyuruhnya  anaknya  yang melahirkan bayi itu buang saja di mana-mana  asalkan jangan ada orang nampak.

Kalau seorang ibu yang kurang kejam mereka masukan kedalam kotak buang  didepan rumah tetapi kalau jenis ibu perangai macam iblis tanpa ada rasa belas kasihan mereka  buang dilongkang bayi yang masih hidup lagi.

Selang dua hari begitu bayi yang dibuang dalam longkang  meninggal (mati) dan  menghayat hati betapa kejamnya seorang ibu sedangkan binatang tidak mempunyai akal tetapi mempunyai perasaan kasih sayang kepada anak-anaknya.\


Mengikut rekot  orang yang terlibat membuang bayi 80 peratus adalah dilakukan  oleh wanita-wanita Islam sebab mereka takut menanggung malu dengan jiran-jiran takut kedapatan ada anak kecil tetapi tiada bapanya.

Soal dosa bagi emak yang melahirkan termasuk ibubapa perempuan  itu mereka taruk belakang dulu mereka takut sesama manusia tetapi tidak takut dengan Allah SAW.


No comments:

Post a Comment