KERAJAAN MALAYSIA ANTI YAHUDI TAPI SIAPA PENASIHAT IT DI MALAYSIA SENDIRI BUKAN KAH YAHUDI


LEBIH JAHAT BANDING YAHUDI


Sabtu Mac 19.2016


OLEH: NURLIYANA ABDULLAH
www.sabahinsider14.blogspot.com


ORANG BN selalu kata yang Anwar agen Yahudi. Jahatkah Yahudi itu? Siapa sebenarnya yang bersahabat dengan Yahudi? siapa yang menjadi penasihat IT di Malaysia ini yang dibayar dekat RM100 juta itu?

Siapa yang pernah bermain golf dengan pemimpin Yahudi? dan siapa yang selalu akrap dengan Yahudi? Anwarkah atau pemimpin negara kita?
Kita fikir dan kaji!

Anwar dulu dalam penjara dikatakan salah kerana meliwat dan ketika tangannya yang diikat mata diikat dengan kain dipukul hingga lebam matanya. Nasib tidak buta.

Bayangkan kejahatan itu. Itu dilakukan oleh ketua polis negara kesan arahan atasan untuk aniaya dan sesudah 4 tahun dalam penjara bicara semula dan menang sebab saksi kena paksa.

Kemudian dicipta lagi kes kedua LIWAT dengan menggunakan DNA saja Anwar dikatakan bersalah padahal dalam dubur Saiful ada banyak DNA dan DNA ini boleh didapatkan di tuala, botol dan boleh diletak dalam dubur dan kesannya boleh dianggap salah meliwat Saifol.

Baru2 ini Mahathir kata Anwar tidak salah dan harus dibebaskan dan jelas perbuatan sejak dulu itu adalah Fitnah semata demi merosakkan politik Anwar sendiri. Inilah kebiadapan bangsa yang lebih jahat banding yahudi.

Dulu dalam penjara tangan diikat dan mata ditutup dan dipukul matanya dan sekarang pula Anwar dalam penjara tak boleh berbuat apa-apa, tetapi mereka tak henti2 terus menghina dan mereka cipta papan tanda siap ditulis Anwar meliwat?

Apakah ini merupakan perbuatan manusia atau manusia yang bersikap binatang? dan samalah juga sejarahnya orang yang lemah tak terdaya, dalam penjara mata ditutup dipukul setengah mati dan sekarang diaib dan terus dihina begitu rupa.

Mereka kutuk Yahudi dan rasanya bangsa Yahudi lagi baik banding perbuatan mereka ini yang langsung tidak ada sikap kasih sayang seperti yang Nabi ajarkan.

Apakah seorang Anwar itu pencuri harta rakyat dan berapa banyak sudah harta rakyat ia curi seperti kes mereka yang ada sekarang ini hingga negara berhutang sekitar 900 bilion dan 1MDB bermasalah kesan dana dimasukkan ke akaun peribadi dan hilang.

Kes Anwar meski benar meliwat itu tidak membahayakan 30 juta rakyat Malaysia, tetapi perampokan khazanah negara hingga negara tidak menentu dan ekonomi terus membusuk itu lebih bahaya dan boleh menjahamkan sebuah negara yang Mahathir bangunkan 22 tahun hingga terkenal dan dikenali.

Berhentilah mencipta perkara yang sia-sia dan seharusnya pemimpin sekarang bukan sebuk memenjarakan penulis, yang kritik tetapi baikilah ekonomi negara bangsa.

Sebaliknya kerajaan sekarang ini kerajaan yang amat takut dengan Anwar dan baying-bayang  sendiri meski Anwar diam di penjara terus saja menghantui setiap pemimpin yang ada sekarang ini sama macam hantu Altantuya Seribu yang ada di mana-mana siap membalas dendam.

Ingatlah, hidup ini sementara saja dan duduki kerusi pemimpin juga sementara dan akan sampai waktunya hukuman Allah buat kamu dan dalam dunia ini akan kelihatan semuanya nanti.

Memang jahat dan apakah pemimpin yang jahat layak memimpin negara? siapa semua kena penjara kesan AKTA meski hanya tekan LIKE sesuatu nota bakal dianggap salah.

Negara hukumnya hukum beruk urang utan Sepilok dan yang di belakangnya juga sama kaki ampu bodek melembu diam di kondo.


No comments:

Post a Comment