UMNO SUDAH HILANG HALA TUJU 57 PEMIMPIN TANDATANGANI DEKLARASI UNTUK GULINGKAN NAJIB-KERAJAAN BN-UMNO


Sunday March 06.2016

OLEH: KAMARUNDDIN ZAMAN


KUALA LUMPUR: Nampalnya para pemimpin UMNO sekarang rata-rata menggelabah apabila 57 orang mantan pemimpin dan pemimpin yang ada sekarang turut terlibat menandatangani deklarasi menggulingkan kerajaan BN-UMNO dan singkirkan Najib.

Seramai 75 orang pemimpin itu mereka bukan calang-calang orang mereka rata-rata mempunyai pengaruh besar di kalangan ahli-ahli UMNO di peringkat Bahagian-Cawangan sehingga ke akar umbi.

Semakin hari semakin gusar ahli-ahli majlis tertinggi UMNO yang bersekongkol dengan Najib kerana telah mengancap kedudukan mereka sekira UMNO –BN tumbang pintu penjara Kajang sedang menanti kehadiran para pemimpin UMNO yang bersekongkol melakukan korup 1MDB kes RM2. Billion dan Tabung Haji.

Jadi anda kalian ahli-ahli majlis tetinggi kroni-kroni Najib janganlah kamu suka cakap takbur cakap sumbar kerana hokum karmah menanti kamu nanti kamu tersungkur rakyat Malaysia yang anti kepimpinan Najib mereka mengadakan kenduri kendari selama seminggu

Orang-orang Cina-India-Kadazan Murut dan Dusun mereka tidak mahu bersekongkol dengan perbuatan para menteri-menteri dalam kelompok Najib yang terlalu banyak membuat dosa kepada rakyat jelata hingga menyalah gunakan kuasa mereka ,ereka akan keluar juga dari parti komponen antaranya kami dapat bisikan dari beberapa pemimin parti MCA-MIC-Gerakan-PBS-UPKO-LDP dan PBRS kerana mereka sudah bosan melihat gelagat ahli-ahli UMNO yang anti Cina-India Kadazan-Dusun dan Murut.

Ramai pemimpin UMNO kroni Najib rata-rata mereka adalah keturunan Haram Jadah mereka telah dilaknati Allah atas perbuatan mereka menyebelahi pemimpin korup makan duit haram makan duit tabung haji makan duit anak-anak yatim.

Kerjasama antara Tun Mahathir, Tan Seri Muhyiddin Datuk Shafie Abdal dan Datuk Mukhriz Tun Mahathir dengan ketua-ketua pembangkang Lim Kit Siang DAP Azmin Ali PKR dan Mat Sabu AMANAH adalah jalan yang terbaik untuk menumbangkan kerajaan zalim di bawah telunjuk Najib.


Tips daripada Datuk Mohd Jeffry Rosman yang menyokong deklarasi 57 orang yang menandatangi

Assalamualaikum wbt, Landskap politik Malaysia kini bertambah ramuan dan acuan..yang disangka jadinya tak disangka, yg dilawan jadinya yg di kawan kerana apa? sebagainya " Kawan makan Kawan " sudah berlaku, " Kacang Lupakan Kulit" sudah terjadi, " Harapkan Pagar, Pagar Makan Padi" ada di sekeliling

Kabinet negara sekarang, jadi .seperti juga saya sering berkata..." Berkawanlah dengan musuh anda kerana satu hari dia bakal jadi kawan yang lagi hebat dan rapat untuk membantu anda berbanding kita mengharapkan.

Berkawan dgn Sahabat Sep
erjuangan akhirnya kita pula dicerca, dimaki, diAib, dihina dan paling sadis DiTikam perjuangan dari belakang..
inilh yang ada dlm politik negara kita. Tepuk dada tanyalh mereka semua..setuju?? x setuju ?? Hak masing-masing ..Tun M sebaris dgn Pembangkang bukan visi dia setuju dgn cara DAP atau PKR atau AMANAH.
Tun Mahathir dan cakap hadirnya kelmarin sebagai Rakyat Malaysia..NETIZEN tanpa wakili parti serta kefahaman idealogi politik tp lebih kpd prinsip rakyat yang mahukan PM Najib Razak berundur secara terhormat dgn peralihan kuasa berlaku sebelum PRU ke 14..

Benda ini dah pernah berlaku zaman Pak Lah..apakah salah?? masa tu semua UMNORIANS yang fanatik merestui pulak? Berbijak lah berfikir wahai semua ahlil Politik negara..

Tak jahat permintaan Tun M kerana beliau seorang warga emas yang sayangkan Negara dan Rakyat Malaysia..2020 tinggal 4 tahun tapi kerana nila setitik perjuangannya 22 tahun seakan balik ke pangkal jalan awal penglibatan misi tahun maju 2020...adakah ini yang kita mahukan ?? Kenapa perlu kutuk Tun Mahathir ? para otai politik yang sudah bersama sama dia seharusnya bijak menasihati PM kita sewaktu keadaan tahun lalu yang masih terkawal lagi tapi ini tak..lagilah menjadi api dalam sekam dan batu api kepada Najib Razak utk terus berdegil mempertahankan Jawatannya sbg Perdana Menteri Malaysia...itu dinamakan Punasihat bukan Penasihat..

Akhirnya bila Tun Mahathir duduk sebaris dgn Pembangkang baru nak terkena kejutan elektrik..mencerca bagai...sungguh haprak otak otak sel yang memcerca Tun Mahathir ...apa yg berlaku bukan Tun Mahathir rancang tapi semua nya kerana sifat ego angkuh dan tak mahu muhasabah diri dikalangan orang orang yang berada dalam landskap pemerintahan negara..

Hari ini saya sebagai warga Marhaen dan Pejuang Rakyat Pro Tun Mahathir juga ingin mencabar kewibawaan Ku Nan untk PECAT TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN, SHAFIE ABDAL DAN MUKHRIZ MAHATHIR kerana bersama sama dengan Pembangkang dan juga kepada PM kita saya cabar beliau pada hari selasa depan SAMAN LAH SEBENAR-BENA WSJ yang tak henti-henti kata fitnah.

Buktikan anda Pahlawan Bugis sebenar dan jangan malukan orang Bugis...sebenar...ayuh bingkas untuk selesai isu negara kerana Rakyat yang menderita akibat perbuatan kamu semua!!!!...

No comments:

Post a Comment