DAFTAR PEMILIH SPR DIBUKA DI HARBOUR MALL DARI 11-03-HINGGA 20-03-2016……NORAINI


Sunday March 13-2016


OLEH: SHAIMON S JUMADI
www.sabahinsider14.blogspot.com

SANDAKAN:-  Masyarakat yang tinggal  di kawasan Sandakan  di kawasan Tanjung Papat hingga ke kawasan Elopura mereka yang mempunyai anak berumur antara 19 hingga 21 tahun yang belum mendaftar sebagai pemilih baru undi adalah dipelawa datang kepusat pendaftaran yang sekarang sedang berjalan.

Pusat pendaftaran pemilih itu adalah kelolahan Pergerakan Wanita UMNO Sanadakan dengan kerjasama pihak Suruhanjaya Pilihanraya (SPR)

Ketua Wanita Bahagian  UMNO Sandakan Noraini Sulong berkata  pusat pendaftaran pemilih itu diadakan di Harbour Mall  Bandar bermula dari 11hb Mac hingga 20hb Mac ini dibuka setiap hari dari jam 9.00 pagi hingga 4.30 petang.

Katanya  mereka yang tinggal di kawasan Tanjung Papat dan Elopura tetapi tempat mengundi di kawasan lain adalah digalakan supaya menukar tempat undi baru sama ada di Tanjung Papat atau Elopura khususnya di kawasan parlimen Sandakan.


“Jangan lupa pastikan anda tidak tertinggal membawa kad pengenalan asal bila mana anda yang akan pergi kepusat pendaftaran pemilih itu nanti ” kata Noraini. 

No comments:

Post a Comment