78 PERATUS WANITA MELAYU BERKAHWIN BANGLA LELAKI MELAYU TIDAK DIPANDANG LANGSUNG



 Sunday March 20.2016


OLEH: SHAIMON S JUMADI
www.sabahinsider14.blogspot.com


MENGIKUT statistik  tidak  rasmi di Malaysia sekarang perempuan-perempuan Melayu yang terdiri anak-anak gadis, janda dan balu 78 peratus ramai yang berkahwin dengan bangsa Bangladesh.

Nampaknya kini lelaki Melayu Negara ini kurang mendapat perhatian sejak kebanjiran lelaki  Bangladesh Negara ini mereka rela dan sanggup menggadai diri mereka jadi isteri yang sah ataupun gundik (perempuan simpanan) yang penting puas melepaskan hawa nafsu buas.

Lelaki Bangladeshpun apa kurangnya memang buas juga jadi erti kata lain Ruas bertemu den Buku.

Kemasukan bangsa Bangladesh ke  Negara ini seramai 1.5 juta itu telah tertangguh oleh kerajaan ini betul-betul menghampakan harapan kepada awek-awek Melayu yang kepingin betul rasa kontol Bangla mereka supaya bersabar banglah yang masih ada di Negara ini banyak lagi jangan risau awek-awek Malaysia masih boleh memilihnya untuk jadi pasangan hidup tepikan lelaki Melayu kalau lelaki bangla rasa cocok.


Walaupun badan mereka berbau hapak tetapi tetap lelaki Bangladesh juga jadi tarikan dan diminati oleh kaum hawa (permpuan) Melayu yang ketendusan hawa nafsu.

Di Sabah belum ada kita dengan awek-awek berkahwin dengan Bangla tetapi ramai mereka awek-awek keturunan Kadazan-Dusun-Murut dan Bangsa Sungai yang berkahwin dengan Bangsa Pakistan gara-gara ibubapa mereka berhutang tidak dapat melunaskan hutang-hutang maka anak-anak mereka jadi sasaran.

Fonomena ini banyak berlaku di Kundasang-Ranau Kinabatangan-Keningau-Beluran dan Tambunan dan termasuk daerah Sandakan juga.


Inilah puca pengaruh filem Vollywood  sehingga wajah bangla yang menakutkan tetap jadi pilihan utama awek-awek Melayu Hidup….Hidup Bangla.

No comments:

Post a Comment