NAZRI AZIZ TENGKU ADNAN MANSUR AZLINA OTHMAN DAN SALLEH KERUAK ADALAH PEMBAWA SIAL 44 DALAM UMNO

 Wednesday March 02.2016

OLEH: PAPARAZI
www.sabahinsider14.blogspot.com

TAWAU:- Ekoran tindakan mantan Perdana Menteri UMNO  Tun  Dr. Mahathir Mohamad  keluar UMNO kerana telah hilang kepercayaan  terhadap  pucuk kepimpinan Presiden UMNO yang ada sekarang ramai ahli-ahli UMNO daripada beberapa Bahagian khususnya di daerah Tawau akan mengiystiharkan keluar UMNO dalam dua tiga hari lagi.

Ramai ahli-ahli UMNO di peringkat Bahagian mahupun cawangan melahirkan rasa kecewa terhadap pemergian Tun Mahathir yang keluar meninggalkan UMNO yang merupakan seorang pemimpin yang mempunyai pandangan jauh dan banyak jasanya yang ditaburkan selama  memegang jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun mentadbir negara sehingga rakyat banyak mengecapi kesenangan.

Setelah Najib mengambil alih menjadi Perdana Menteri Negara Malaysia sering timpa bala dan malapetaka  kerana pegangan Najib sebagai pemimpin Negara terlalu panas dan membawa sial kepada Negara Malaysia.


Satu demi satu Negara ditimpa musibbah ditimpa bala dan bencana yang menimpa rakyat Negara ini.

Sebenarnya orang-orangnya seperti Nazri Aziz-Azlina Othman Said,Salleh Said Keruak, Tengku Adnan Mansur dan lain lagi macai-macai Najib yang  membawa sial kepada UMNO gara-gara perbuatan durjana mereka suka menghasut kepada Presiden UMNO banyak ahli-ahli UMNO diperingkat atasan jadi mangsa penyingkiran oleh perbuatan 4 orang ini.


Demikian dijelaskan panjang lebar oleh seorang Aktivis Masyarakat Datuk Mohd Jeffry Rosman  dalam satu kenyataan hari ini antara lain berkata  Najib terlalu bodoh kenapa harus mengikut telunjuk orang-orang seperti Nazri Aziz, Salleh Keruak, Tengku Adnan Mansur dan Azlina Ohtman Said sedangkan mereka berempat ini adalah dalang dan pirasit duri dalam daging yang mahu melihat kepimpinan Najib hancur lebur itulsh  hakikatnya kerja orang-orang tukang ampu tukang jilat pantat tukang bodek dan tukang angkat kaki sama Presiden UMNO yang ada sekarang ini.


Najib saja orang bodoh mahu menyimpan orang-orang seperti mereka  yang bakal menjahanamkan pimpinan Najib nanti khususnya pada PRU14  pastinya UMNO-BN hancur lebur bilamana Tun Mahathir kelak menumbuhkan parti baru dan bergabung dengan PAKATAN HARAPAN untuk menumbangkan kerajaan zalim ini.



Sementara MCA-MIC-Gerakan PBS-UPKO-LDP dan PBRS akan keluar daripada komponen Barisan Nasional (BN) bila menjelangnya PRU 14 dan hanya UMNO dengan PAS bekerjasama.






Mereka keempat empat orang ini adalah pembawa sial 44 kepada Presiden UMNO Najib kerana gara-gara merekalah Najib akan hilang sokongan mutlak dan bakal tersungkur dari arena politik.


Mereka itu betul-betul  adalah keturunan sial dangkal dan keturunan lakhanat 

No comments:

Post a Comment