TAHU KAH ADNAN MASOR BUKAN KETURUNAN DARAH SULTAN MELAKA YANG MEMBAWA GELARAN TENGKU PALS


 Friday March 18.2016

SUMBER DARIPADA
TAMRIN TUN GHAFAR
www.sabahinsider14.blogspot.com

JASIN (Melaka) Tahu kah Adnan Mansor  dilahirkan di negeri Melaka (asalnya dari Pahang) pada 20.12.1950 pada jam 6.10 pagi dengan surat pendaftaran lahirnya bernombor 100502.
Ketika beliau dilahirkan, namanya ialah Adnan bin Mansor. Pada 20.12.1962, ketika beliau berusia 12 tahun, Adnan mulai memiliki kad pengenalan bernombor 4079409 atas nama Adnan bin Mansor juga seperti yang terdapat dalam surat beranak.
Sekali lagi beliau menukar kad pengenalan bagi memenuhi kehendak undang-undang pada 3.3.1969 ketika beliau berusia 18 tahun, namanya masih lagi kekal dengan nama Adnan bin Mansor.
Tetapi, pada 3.10.1972, Adnan telah mengubah namanya menjadi Tengku Adnan bin Tengku Mansor.
Beliau juga telah mengubah nama bapanya dari nama asal Mansor bin Haji Baba kepada Tengku Mansor bin Tengku Haji Baba.
Pada hari yang sama (3.10.1972), Adnan mendapat kad pengenalan yang baru di mana di atas kad pengenalan baru itu tertara nama ‘Tengku Adnan bin Tengku Mansor’.
Lebih kurang 2 tahun kemudian, 2.4.1974, bapanya juga mendapat kad pengenalan baru dengan nama baru Tengku Mohammed Mansor bin Tengku Haji Baba dengan identiti kad pengenalan baru bernombor 3983336.
Begitulah dengan mudahnya Adnan menukar identitinya dari orang biasa berpindah ke identiti baru-seorang berketurunan kesultanan Melaka yang hilang telah takhta akibat kezaliman terhadap rakyat. Adnan Tengku celup. Bukan Tengku asal dan tulin
Kita amat kesal dan amat sedih para pemimpin UMNO orang-orang yang paling bijak pandai begitu mudah terpedaya dan tertipu oleh Adnan Mansor yang menggelarkan dirinya ada keturunan darah Sultan Melaka ini manusia paling jijik dan najis di mata masyarakat khususnya ahli-ahli UMNO sendiri kerana berbohong.
Kali ini rahsianya akan terbongkar pihak polis akan menyiasat latar belakang Adnan Mansor beberapa orang yang tahu asal usulnya akan memberi keterangan nanti di balai-balai polis berhampiran semasa memberikan keterangan nanti.
Mampus kali ini kau Adnan Mansor kau memang tidak layak dipanggil Tengku sebab gelaran palsu manusia durjana menausia bertopengkan Iblis dan syaitan inilah orangnya Adnan Mansor
Betul Tun Mahathir pernah berkata hanya orang-orang yang bodoh masih kekal dalam UMNO ini jelas mereka ditipu bulat-bulat oleh Adnan Mansor bahawa dia adalah keturunan darah sultan Melaka pun masih membiarkan perkara ini menjadi viral dan tajuk-tajuk utaman berita di media portal dan dimedi-media cetak



No comments:

Post a Comment