ZINA-MINUM ARAK-MAKAN BABI DAN PEGANG ANJING ADALAH HALAL DISISI ISLAM SYIAH

Sunday December 13.2015

OLEH: MAAROF ABDUL MANAF

KUALA KANGSAR:- Menurut pandangan alim ulamak pengikut agama Islam Syiah berzina  bukan dengan muhrim hukumnya halal tidak haram begitu juga pegang anjing pegang atau makan babi teramsuk minum arak bagi Islam Syiah adalah hukumnya halal.

Ustaz Jamaludin Rafan Mohd  bekas Ketua Syiah Kuala Kangsar berkata Islam Syiah adalah Islam yang terbaik di dunia di Malaysia ramai golongan muda daripada beberapa institusi pengajian tinggi seperti Universiti Malaya, UiTM ramai para siswaza  menyertai Islam Syiah.

Kemodenan Islam Syiah banyak mendorong membuat maksiat seperti berzina  dengan pasangan bukan muhrim, minum arak dan lain-lain lagi.  Cuma ditegaskan Islam Syiah pencuri memrompak berjudi dan makan duit rasuah adalah hukumannya haram dan bunuh diripun tidak diharamkan malahan digalakan untuk menebus segala dosa-dosa yang dilalui sebelumnya.

Di Malaysia sekarang jumlah Islam Syiah kini memncecah 60 peratus adalah pengikut setia Islam Syiah.

Sementara pandangan Datuk Noor Faridah Ariffin pula menjelaskan zina suka sama suka tidak haram maka saya tentang habis-habisan kerajaan Malaysia yang mengwujudkan undang-undang Islam berzina dikenakan hukuman ini tidak adil.

Tindakan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) mengenakan tindakan umat Islam yang berzina ini adalah melanggar  dan menyekat hak asasi dan kebebasan hawa nafsu manusia yang ingin mencari keseronokan di dunia yang buat sementara ini.


Bagi saya zina adalah perkara wajib dilakukan anak-anak perempuan saya semuanya melakukan zina dengan pasangan masing-masing suami sayapun tidak memperdulikan begitu juga diri saya sesiapa yang inginkan berzina dengan saya, saya tiada masalah bila-bila saja kalau mereka mahu menyentuh tubuh badan saya” katanya


Katanya hanya orang bodoh saja  takut dengan JAKIM kalau saya dan keluarga saya ditangkap pasal zina saya akan panggil peguambela peguamcara dari luar Negara untuk menghentam peguam syariah yang tidak bertauliah ini. Posted by Suara Rakyat.

No comments:

Post a Comment