AHLI-AHLI UMNO/BN SELURUH NEGARA GEMBIRA DAPAT RM2,000.00 DARI WAKIL-WAKIL RAKYAT BN/UMNO

Sabtu Disember 26.2015

OLEH: KAMARUDIN ZAMAN

PETALING JAYA:- Sekitar Lembah  Kelang para penduduknya yang terdiri daripada ahl-ahli UMNO dan parti-parti komponen Barisan Nasional mendapat berita baik bahawa Wakil-Wakil Rakyat BN/UMNO dikhabarkan sebelum sesi  persekolahan  dubuka awal Januari 2016 akan membagi-bagikan bantuan kewangan kepada setiap ahli-ahli UMNO/BN sebanyak RM2,000 hingga RM3,000  untuk perbelanjaan membeli peralatan persekolah anak-anak mereka.

Kata Naib Pengerusi UMNO Cawangan Lembah Kelang Rani  Kulup berkata ini adalah kali pertama Wakil-Wakil Rakyat UMNO/BN akan membagi-bagikan bantuan kewangan kepada setiap ahli sebanyak RM2,000 hingga RM3,000.00.

Kata Rani lagi dengan adanya bantuan kewangan seumpama itu ia bolehlah digunakan untuk membeli peralatan sekolah untuk 5 orang anaknya dan ini sudah pasti mengurangkan beban kepada ahli-ahli UMNO/BN yang berpendapatan rendah.

Katanya pejabat UMNO/BN diseluruh Negara akan dibuka pada hari Isnin depan 28hb Disember ini untuk mengagih-agihkan bantuan kewangan kepada ahli-ahli UMNO/BN.


“Jangan lupa setiap ahli UMNO dan ahli parti-parti komponen BN sepeeri MCA-MIC dan Gerakan dimestikan membawa kad keahlian mereka bagi mengsahihkan bahawa seseorang itu adalah ahli parti BN yang sebenar ini bertujuan untuk memudahkan proses melaksanakan pemberian bantuan kewangan RM2,000 itu.” Rani berkata. 

No comments:

Post a Comment