NEELOFA KINI BERGELAR ISTERI KETIGA SHAFIE ABDAL MP SEMPORNA

Friday December 18.2015

OLEH: KAMARUDIN ZAMAN


NEELOFA.....Bergelar isteri ketiga kepada Ahli Parlimen Sempornah Datuk Mohd Shafie Abdal.

 
KUALA LUMPUR:- Berita menggemparkan kini telah menjadi viral di kalangan peminat Neelofa yang dikatakan telah menjadi isteri ketiga kepada mantan Menteri Kemajuan Wilayah Persekutuan yang juga ahli Parlimen Semporna Datu Seri Hj Mohd Shafie Hj Abdal.

Kira-kira tiga tahun yang lalu beri panas dan sensasi ini pernah menyebungi Shafie yang terdedah di media-media portal dan media cetak bahawa Shafie telah berkawin dengan seorang arti pelakun iaitu Zahidah Rafik sebagai isteri nombor dua.

ZAHIDAH RAFIK....Adalah isteri kedua Shafie Abdal


Mengenai latar belakang Neelofa melalui  laporan daripada BBC, penjualan tudung jenama Nealofar yang dikeluarkan oleh pelakon dan pengacara jelita tanah air, Neelofa telah mencecah RM50 Juta iaitu dua kali ganda dari jangkaannya.

Adat bergelar artis, Neelofa juga turut berhadapan dengan kontroversi. Dan dia memilih untuk tidak melatah diatas perkara tersebut. Jenama tudungnya yang mempunyai hampir 700 pengedar sah termasuk di Brunei, London, Singapura, Australia, Amerika Syarikat dan Belanda tidak dapat menghalang dirinya dari dikatakan sebagai isteri ketiga orang kenamaan iaitu tidak lain dan tidak bukan Datuk Mohd Shafie Abdal.

Tetapi sayang sekali  sekarang dengan berpakaian Neelofa yang menjuluk mata bagi menggahairakan  hawa nafsu lelaki berpakaian mendedah pahaknya itu dia Neelofa dinobatkan sebagai wanita pelacur-sundal terhormat.


Sebagai seorang muslimah untuk menarik perhatian  kaum lelaki dia sanggup  mendedahkan auratnya kepada bukan muhrim ia berpakaian sebegini  rupa bukan ciri-ciri seorang Islam.

No comments:

Post a Comment