JAKIM TOLONG HALALKAN ZINA-KHALWAT DAN LIWAT RAYU NOOR FARIDAH ARIFFIN

Wednesday December 16.2015

OLEH: DATO DR MOHD IRWAN TEO

Saya selaku Pengerusi Perhubungan Sukarelawan Pencegahan Dadah dan Jenayah Malaysia (SPDJM) Negeri Sabah dan Sarawak.

Saya  ingin menyelar kenyataan Datuk Nood Farida Arifin atau lebih dikenali sebagai G25 adalah kenyataan seseorang individu yang mempunyai masalah penyakit mantel atau lebih sesuai dengan panggilan PARMENANT HEAD DISTROY (PHD).

Seorang beragama Islam tetapi menggalakan masyarakat untuk melakukan kerja terkutuk adalah sangat memalukan negara Malaysia di mata dunia.

Apatah lagi mempunyai gelaran 'DATUK' Tetapi tidak mempunyai akal yang waras bahkan berani menyeruh pihak kerajaan untuk memansuhkan undang2 berkaitan Khalwat,Liwat dan Berzina adalah sangat tidak logik dan tidak bertamadun serta tidak bermaruah.

Kumpulan G25 Noor Farida boleh disifatkan sebagai ancaman kepada umat islam di malaysia dan aqidah umat islam serta penganut agama lain di negara malaysia ini.

Noor Farida Arifin dan kumpulan 25 dengan sengajanya meminggirkan agama dan budaya serta kensansetiviti masyarakat.

Sedangkan penganut agama lain seperti KRISTIAN DAN BUDDHA membantah keras kenyataan Noor Faida kerana agama mereka juga percaya kegiatan terkutuk tersebut hanya mengundang kepada Dosa dan peningkatan kadar jenayah di muka bumi malaysia ini maka pihak kerajaan haruslah mengambil tindakan yang sewajarnya.

Kumpulan G25 ini juga tidak berhak untuk menyentuh undang-undang syariah malaysia dan saya minta Kumpulan ini agar menarik balik kenyataan mereka atau membuat permohonan Maaf kepada Seluruh masyarakat Malaysia dan agama Islam khususnya.

Sehubungan dengan itu kami di SPDJM Sabah & Sarawak akan membuat laporan polis ketaas Kempulan G25 yang ketuai oleh Noor Farida Arifin.

 Mari ikuti kenyataan rasmi oleh Noor Faridah Ariffin

Bukan Saja Khalwat, Liwat  dan Zina Juga Patut Dibenarkan Di Malaysia – Noor Farida (G25)

KUALA LUMPUR:-  Jurucakap kumpulan 25 Melayu berwibawa atau G25, sebagai berkata bukan sahaja kesalahan khalwat yang perlu dihapuskan dari perundangan Malaysia Datuk Noor Faridah Arifin (gambar) dipetik oleh sumber terdekatnya malah perbuatan zina dan  liwat juga.

Sayapun buat begini selalu saya galakan anak-anak saya  melancap guna kemaluan plastik pengakuan Faridah




Sama seperti khalwat,  zina dan liwat turut dilakukan dalam bilik yang tertutup dan sudah terdapat beberapa kes dimana terdapat jabatan agama di negara ini menangkap 2 lelaki Islam yang didapati berada dalam keadaan mencurigakan.

Keadaan ini sudah tentu meluaskan stigma kebencian masyarakat terhadap golongan gay sedangkan kita sebenarnya ketinggalan berbanding banyak negara maju di dunia yang sudah sampai ke tahap membenarkan perkahwinan sejenis.

Sedangkan di negara kita, lelaki yang mengamalkan hubungan sejenis pun dianggap sudah melakukan kesalahan. Kalau didapati bersalah meliwat pula (walaupun secara sukarela), boleh dihukum sehingga 20 tahun penjara – memalukan.

G25 akan membuat kenyataan mengenai perkara ini tidak lama lagi.

Cadangan ini sebenarnya adalah cadangan yang sangat ditunggu-tunggu oleh rakyat Malaysia keseluruhannya. Sudah lama kita menanti siapa dari kalangan Melayu Islam buka mulut mengenai isu ini dan permintaan kita itu nampaknya sudah dimakbulkan sekarang.

Katanya lagi ibu-ibu tunggal janda-janda dan termasuk andartu digalakan melancap sama ada menggunakan butu (kemaluan plastik) atau terung dan timun 

 ini wajib dilakukan oleh setiap perempuan yang terlalu ketagih seks pun hukumnya halal tiada istilah haram dalam hukum Islam 

Sumber: Negara Pakatan Rakyat








No comments:

Post a Comment