SELAMAT HARI JADI KE 44 TAHUN FRIDAH SAIDIN SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI

OLEH: SHAIMON S JUMADI

SANDAKAN:-  Sejurus selepas mengadakan Mesyurat Ahli Jawatankuasa Pergerakan Wanita UPKO Bahagian Kinabatangan Siri ke II 2015 dan  semantara pada sebelah malamnya satu majlis secara sedarhana bagi menyambul hari ulang tahun atau hari jadi yang ke 44 tahun Puan R Faridah Saidin Ketua Wanita UPKO Kinabatangan telah disempurnakan.


HARI JADI KE 44 TAHUN Faridah Saidin disambut sedarhana tapi meria.


Majlis itu yang diadakan rumah Datuk Masiung Banah di Atsana High Jalan Istara dekat sini telah dihadiri lebih 40 orang sahabat handai dan termasuk ahli-ahli Wanita UPKO disekitarnya.

Dalam ucapan alu-aluan  Faridah antaranya mengucapkan terima kasih kepada Datin Grace Masiung kerana sudi menggunakan ruang rumahnya untuk jadikan tempat mesyuarat dan seterusnya majlis sambutan hari jadinya.

Saya selaku wartawan kanan  dan bagi semua krew-krew The Sabah Insider Portal Online/The Borneo Sabah Insider.Net Sabahkini.net  dan Free Sandakan Today Com mendoakan semoga Faridah dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki…amin Yarabil alamin  dan Selamat Hari Jadi yang ke 44 tahun. Dilahirkan pada 15hb Mei 1971 -15hb Mei 2015 genap usia 44 tahun



No comments:

Post a Comment