AWAS EMPAT ORANG MENYAMAR PEGAWAI PERHUBUNGAN FARMASI MALAYSIA...

OLEH: SHAIMON S JUMADI

SANDAKAN: Orang ramai harus berhati-hati kerana terdapat empat orang dua lelaki dua wanita menyamar sebagai Pegawai Perhubungan Awam Permasi Malaysia dibawah Kementerian Kesihatan Malaysia untuk datang kerumah-rumah untuk memeriksa nyamuk Aedes.

Keempat-empat orang ini mereka bukan pegawai daripada Permasi Malaysia mereka menyamar untuk sama ada melakukan penipuan kepada suri-surirumah atau mahu menyamun atau lebih jelas lagi mahu perempak.

Sesiapa  ada diantara and  didatangani oleh keempat empat orang ini antara satu namanya Sharizwan bin Bidin Kad Pengenalan 821212-07-5529 Nur Balqios Kad Pengenalan 780424-07-5576, Nurhikmah Kad Pengenalan  940921-02-5166 Dan  Zamri bin Roslan Kad Pengenalan 850410-07-5133. Sila hubungi polis yang berdekatan.

Orang ini sudah lama membuat penyamaran sebagai Pegawai Perhubungan Farmasi Malaysia keempat orang itu memegang jawatan yang sama.



Begini saja cara yang  bail kalau tidak sampai saja dirumah terus belasah habis-habisan  ikat kedua belah tangannya ambil pisau jilet baru kerat-kerat  dimukahnya  sudah separuh mati kemudian hantar ke balai polis yang berhanpiran biar mereka meringkuk da
lam penjara.




BELASAH... Habis-habisan kalau mereka datang kerumah kerat-kerat mukahnya dengan pisau jilet.

No comments:

Post a Comment