KAMARUL ZAMAN RASMI CAWANGAN TONE EXCEL SANDAKAN


                                                       OLEH: SHAIMON S JUMADI.

SANDAKAN:- Menceburi diri dalam dunia perniagaan Tone Excel memerlukan kesungguhan baru seseorang itu mencapai sasaran yang jitu.

Pertama ia memerlukan  sokongan banyak pengikut sebagai down line baru mendapat habuan yang lumayan, memanglah semua orang kalau baru menceburi apa saja bidang perniagaan  bermula dari bawah dulu tidak memperoleh untuk yang banyak  

Tone Excel ini satu peniagaan yang menguntungkan kalau kita ada down line tak usah ramai antara 30 orang pun sudah cukup boleh mendapat hasil yang lumayan dan bisa  memcecah ribuan ringgit sebulan.

Katakan kalau seorang down line mengisi reload RM5.00 hingga Rm10.00 sehari dalam sehari ada 30 orang down line mengisi kalau sebulan setiap orang belanja RM300.00 X 30 orang sudah berapa jumlahnya.

Demikian dijelaskan oleh Pengerusi Tone Excel Datuk Kamarul Zaman ketika memberi ucapan  merasmikan Cawangan Tone Excel yang diadakan Pejabat Tone Excel di Bandar Megah petang tadi.
Katanya buat masa ini orang yang telah menggunakan reload excel seramai satu juta di seluruh Negara termasuk  di asia tenggara.

Sementara dalam ucapan Pengurus Cawangan Tone Excel Saandakan Beddu Jabir antara lain menjelaskan pendapatannya sebulan sebanyak RM7,000.00.

Beddu mempunyai down line setakat ini seramai 100 orang katakanlah  setiap seorang sebagai down line berbelanja RM10.00 sehari jika seramai 100 orang tadi berbelanja bukankah lumayan pendapatan.

Kata Beddu lagi sebelum ia menceburi dalam peniagaan Tone Excel dia bekerja diladang sawit sebagai penyelia ladang bergaji hanya RM1,500 sebulan  dalam makan gaji banyak tekanan yang sering berdepan dengannya.

Semenetara seorang wanita yang dikenali Anita Salahudin seorang promoter Tone Excel juga mempunya down line seramai 30 orang pendapatanya sebelum tidak kurang RM700.00.

“Saya hanya suka-suka saja tetapi disebakan saya mempunyai ramai down line  maka dengan itu mereka berbelanja setiap orang RM10.00X30 orang memang lumayan pendapatannya” kata Anita yang ditemui oleh Wartawan.



No comments:

Post a Comment