MP BATU SAPI BANTU BAIKI KEROSAKAN BANGUNAN TABIKA KEMAS KAMPUNG GAS

OLEH: LEE KON CHOI@ABDULLAH LEE
SHAIMON S JUMADI


GAMBAR KELIHATAN…….Linda bersama pegawainya , pemimpin pemimpin Wanita UMNO Batu Sapi, guru-guru serta murid-murid Tadika KEMAS Kampung Gas Tengah



BATU SAPI:-   Kemudahan asas Tabika KEMAS Kampung Gas Tengah di Jalan Batu Sapi yang rosak dan usang akan dibaiki demi keselesaan dan keselamatan murid-murid yang belajar disitu.

Demikian dinyatakan oleh Ahli Parlimen Batu Sapi Datuk Linda Tsen Thau Lin selepas meninjau sendiri keadaan tadika tersebut bersama para pegawai dari Pejabat Perhubungan Parlimen Batu Sapi termasuk Ketua Pegawai Perhubungan Kong Nyuk Thou dan Ketua Wanita UMNO Bahagian Batu Sapi Rahimah Asrah.

“Saya telah mengadakan lawatan untuk mengenalpasti kerosakan-kerosakan berkenaan selepas dimaklumkan oleh pihak tadika berhubung masalah yang dihadapi oleh (tadika) mereka. ,” Linda said.

Beliau bersetuju untuk menggunakan peruntukan Ahli Parlimen beliau untuk melaksanakan kerja-kerja pembaikian kemudahan-kemudahan yang perlu dibaiki dalam tempoh terdekat ini.

Pihak tadika berterima kasih kepada Linda kerana keprihatinan beliau tentang masalah yang dihadapi oleh tadika mereka dan juga para masyarakat di kawasan Parlimen Batu Sapi.

No comments:

Post a Comment